וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כמה מנשות התעשייה ישנות בעירום?

טל דרורי

28.7.2013 / 1:14

כשהן נפגשות זו עם זו, למען פרויקט מיוחד - מצב הרוח שלהן חיובי בהחלט. בין היתר, פאולינה אלברשטיין וה"מעושרות" מוכנות גם לדבר על נשיקות וריח פה. וואלה! סלבס מנטה

כתב: טל דרורי צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

גילי סער אמנם מעבירה את רוב זמנה בהנקת תינוק, אך גם היא - אם טריה - לא הצליחה לוותר על השתתפות בתערוכה מיוחדת, בה יוצגו פורטרטים של צלם האופנה איתן טל, שתיעד את המפורסמים מוקדם בבוקר, בזמן יקיצה - עוד לפני שהסיפקו להימרח במייקאפ או להתלבש בהתאם. בנוסף לאם המותשת, גם המעושרות ג'ניפר סנוקל ולאה שנירר תרמו את פרצופן לפרויקט.

בסופו של דבר, הבנות כולן, שהסכימו לקחת חלק בצילומים המוקדמים - ביניהן פאולינה אלברשטיין, שירז טל, יוליה פלוטקין, אורנה דץ, יעל גולדמן ונטלי דדון - עשו זאת גם בגלל שסכום מסוים מהכסף ייתרם למחלקת העיניים של בית החולים מאיר בכפר סבא, על ידי חברת טיפות העיניים סטילה.

סטילה. דייב שחר
בקיץ, בעירום? מה פתאום! שירז טל, גילי סער, פאולינה אלברשטיין וג'ניפר סנוקל/דייב שחר

אז, מה הליידיז סיפרו בשעות הבוקר של הצילומים? ובכן, בניגוד לסנוקל, שצריכה לטפל בחמישה ילדים מתרוצצים, פאו-פאו מתקלחת ברוגע. לנשיקת בוקר טוב מלאון, למשל, היא לא תסרב. מדוע? ובכן, מתמודדת "האח הגדול" לשעבר, טוענת ש"אם הכימיה עובדת - זה לא משנה".

מה בנוגע לשינה בעירום? שירז טל מוכנה להוריד את הכל, מלבד התחתונים, בעוד שסנוקל מסרבת לרעיון - בטענה שמדובר במדינה מלחיצה, בה אי אפשר לדעת אם יקרה משהו: "מה פתאום!", אמרה, "יש מלחמות! אם קורה משהו, אני צריכה לדאוג לבגדים?". ובכן, כן, ג'ני.

את כל התמונות המיוחדות, תוכלו לראות בתערוכה שתפתח ביום ראשון ה-25 באוגוסט, במלון בראון שבתל אביב, ותוצג במשך שבוע לקהל הרחב.


וואלה! סלבס רצחה את סשה הדג, מיד אחרי שנשפה עליו.


פאולינה אלברשטיין ועפר שכטר מבלים יחד

מורן אטיאס ומילה קוניס פועלות למען השלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully