וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאה להציג: ריטה, האמא והבת תרבותיות

וואלה! סלבס | צילום: חן גלילי, יח"צ

24.7.2013 / 15:55

הדיווה המקומית עלתה על ורוד זוהר ומרגש, לכבוד בכורת הצגת הילדים החדשה שמבוססת על הספר שכתבה - והרשימה עם נציגות משפחתית של שלושה דורות. וואלה! סלבס לא מקמצת

כמו כל דיווה שמכבדת את עצמה, גם ריטה עברה אתמול (ג') עוד ציון דרך מרגש בחייה - השקת הצגת הילדים החדשה "הלב של שירז", המבוססת על ספר באותו שם שכתבה ופרסמה לפני כשלוש שנים. כדי להפוך את הערב לחגיגי במיוחד, ריטה לבשה לבכורת ההצגה של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער, שמלת מיני קצרה בצבע ורוד-זוהר, כפי שעשתה לא מזמן, מה שוודאי השאיר כמה מהמוזמנים למקום פעורי פה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשם האמא. ריטה ושרונה יהאן-פרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל הזמרת לא היתה שם לבד, כיוון שאל האירוע באולם החדש של מוזיאון תל אביב לאמנות, היא הביאה גם נציגות משפחתית מכובדת. בין אלה שישבו בקהל, ראו את ההצגה אמה הגאה של ריטה, שרונה יהאן-פרוז ובתה הקטנה של הזמרת, נעם קלינשטיין, יחד עם כמה בני דודים מהצד של אמא.

רגע לפני שהכל התחיל, ריטה גילתה למוזמנים שהעלילה מבוססת על סיפור אמיתי שעבר במשפחתה כבר דורות, מאם לבת - כך שסביר להניח שבנות המשפחה היו אורחות הכבוד באירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק חיוכים. ריטה עם עפרה מנור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברים אחרים של ריטה שפקדו את המקום וצפו בשחקנים על רקע פסקול מתוך אלבומיה השונים של ריטה (כן, גם האלבום הפרסי שלה נכח שם) היו הבמאי חנוך רוזן בשורטס, יואב צפיר עם הילדים, דביר בנדק ואפילו שרת התרבות, לימור לבנת. מרשים.


וואלה! סלבס עושה הצגות, בכל פעם שהיא מתקשת עם בני אנוש אחרים.


צפו: ריטה מספרת על התינוק של רמי קלינשטיין

האח הגדול: פאולינה מדברת על הזוגיות עם לאון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז הגיע חנוך רוזן!/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully