וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריטה מספרת על התינוק של רמי קלינשטיין

וואלה! סלבס

10.6.2013 / 9:02

יותר מחמש שנים אחרי הפרידה מהאקס המיתולוגי, הדיווה המקומית מדברת על רגשותיה כלפי רמי ובנו התינוק - תיאו. "אנחנו לא משפחה אחת", ריטה מסבירה. וואלה! סלבס בייביסיטר

צילום מסך

יותר מחצי עשור חלף מאז הפרידה של אחד הפאוור קאפלז הגדולים ביותר בתעשיית הבידור המקומית, ריטה ורמי קלינשטיין. הרבה לסתות נשמטו, אך מאז היוצר המוזיקלי הספיק להינשא בשנית ולהביא לעולם את בנו הקטן תיאו - יחד עם אשתו הצעירה אלכס. כעת, ריטה מדברת על בעלה לשעבר ומשפחתו החדשה בפתיחות נדירה. "רמי לא חסר לי, אני כבר בעולם אחר", היא מסבירה. אני מכבדת ומוקירה אותו לכל חיי כאב בנותיי, אבל זה כבר מרגיש לי כמו גלגול אחר, עולם אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבנות על דודה ריטה כשמרטפית? רמי קלינשטיין עם הבייבי תיאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמרת, שהתראיינה לתכנית הבכורה בעונה החדשה של "סמולטוק" בערוץ הבידור של הוט, הודתה שהיא אכן מרגישה "חיה יותר" מאז סיום הזוגיות בת 19 השנים עם קלינשטיין. "כל אדם שעובר אירוע קריטי בחייו, זה יכול להיות גירושין או כל משבר אחר בחיים, מבין שהקלישאות של 'מעז יוצא מתוק' הן נכונות", היא אומרת למראיין יונתן ריגר. "התקרבתי לעצמי... אתה מנסה למצוא מי אתה".

כשהיא נשאלת אם מוזר לה שלבנותיה הגדולות, משי ונועם, יש אח תינוק - ריטה מסבירה שהילד הוא "מתוק אמיתי. הלכתי וקניתי מתנה, יחד עם נועם, ויש לו עיניים כחולות", היא מסבירה בחיוך. עם זאת, הדיווה דואגת להדגיש ש"זה כבר לא משפחה אחת, אנחנו לא משפחה אחת". אאוץ', מה שנכון - נכון.

הראיון המלא ישודר הערב (10.6) ב-22:30, בערוץ HOT בידור ישראלי ובחינם ב HOT VOD.


מאז שנפרדה בידידות מהחתול ריצ'י ריץ', וואלה! סלבס לא מסוגלת לשמוע עליו. לא מילה, לא חצי מילה, כלום.


עדי אשכנזי מחליפה רוק עם החבר

אייל גולן יוצא נגד אילנית לוי: "מדברת עליי סרה"

מופתעים או רגועים? רכלו על הווידוי של ריטה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully