וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השיער של ביונסה נתקע במאוורר במהלך הופעה

שירות וואלה! סלבס

23.7.2013 / 13:30

דרמה על הבמה: במהלך הופעה של המלכה בי, נתפס השיער המתולתל שלה במאוורר הענק שעמד על הבמה. הדיווה המשיכה לשיר, בזמן שאנשי הצוות מנסים לשחרר אותה. וואלה! סלבס פיאה

את ההופעה הזו ביונסה כנראה לא תשכח לעולם. לא פעם צצים ברשת סרטונים בהם מוצגות פאדיחות של אמנים שנופלים, מזייפים או נתפסים על ידי מעריצים, אבל פאדיחה כמו זו של קווין בי עוד לא ראיתם.

אם לא די בכך שבמהלך ההופעה במונטריאול, התעלף אחד המעריצים האדוקים של הדיווה, לאחר שזכה לחיבוק מהזמרת ונפל על הרצפה, מספר דקות לאחר מכן ביונסה כמעט ואיבדה את ראשה. תרתי משמע.

הכוכבת שידועה בתור אחת שאוהבת לנענע את ראשה למעלה, למטהף ימינה ושמאל ולהשוויץ בשיער המלא והמקורזל שלה, כמעט שנאלצה לעבור תספורת על הבמה, אל מול המעריצים.

במהלך השיר "Halo", התיישבה הזמרת על קצה הבמה והחלה לשיר. הפרט השולי, שהיא ככל הנראה שכחה, הוא שממש מאחורה מוצב מאוורר ענק, שבדרך כלל מסייע בהתגברות על הזיעה. אלא שהפעם המאוורר משך אל תוכו את השיער.

אנשי ההפקה שנבהלו מהסיטואציה, כיבו מיד את המאווררים וניסו לחלץ את הזמרת מתוכו. מי שפחות נלחצה היא דווקא מיס קרטר, שהמשיכה לשיר כאילו היא לא עומדת לאבד חלק נכבד משערותיה. או כמו שאומרים, זה לא נגמר עד שהאישה הבוטילישסית לא מגלחת את הראש.


וואלה! סלבס נאלצה פעם לגזור את שערות הערווה שלה לאחר שנתקעו בשואב האבק.


ביונסה חושפת: ”הפנטזיה המינית הגדולה שלי”

מזל טוב: פנלופה קרוז ילדה בת

רכלו על השיער של ביונסה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully