וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חושפת: "הפנטזיה המינית הגדולה שלי"

שירות וואלה! סלבס

16.7.2013 / 15:27

ג'יי זי צריך לתחיל לתרגל את צרפתית? הדיווה ואשתו הבוטילישס של הראפר חשפה את המיקום שבו הכי תרצה לקיים יחסי מין לוהטים. ביונסה, שובבה שכמותך. וואלה! סלבס אולהלה

מתברר שגם ביונסה, כנראה אחת הנשים הלוהטות בעולם, עדיין לא ממשה את כל הפנטזיות שלה, במיוחד כאלה סקסיות במיוחד. בראיון שהעניקה לאחרונה, הזמרת סיפרה שהיא תשמח ללחוש לבעלה ג'יי זי את השורה המפורסמת מהשיר "ליידי מרמלד" - זו שמציעה לו לשכב איתה הלילה, בצרפתית מפתה. אבל לא בכל מקום, אלא ביעד נחשק במיוחד.

ביונסה, ג'יי זי. GettyImages
ליד המונה ליזה? ביונסה וג'יי זי לבושים/GettyImages

הבוטילישס, שהורידה לאחרונה את הבגדים ודגמנה בעירום מנצנץ עבור צילומים למגזין האמריקני "Flaunt", לא התחמקה שנשאלה על השאיפה המינית הגדולה ביותר שלה. במקום להשיב על השאלה בחיוך מרומז או עוד בדיחה, אמרה בראיון שהיתה שמחה לקיים יחסי מין בתוך מוזיאון ה"לובר" המפורסם (זה שבו מוצגת ה"מונה ליזה") או תחת שער הניצחון שבעיר האורות - פריז. יצירתיות ומבטא צרפתי עושים לה את זה? נראה שמאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי ככה? ביונסה מנצנצת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף ביונסה סיפרה שכדי להתחמם, היא והראפר שלה יעזרו בסלסלת פירות, יין אדום וכמה שירי ארנ'בי מהניינטיז ברקע. "אנחנו לא צריכים הרבה יותר מזה כדי להתלהב", הוסיפה הגברת שבעצמה סיפקה כמה להיטים לפלייליסט של חדר המיטות. כל עוד זה מלווה בבגט לוהט, בתאבון, בי!


הפנטזיה המינית הפרועה של וואלה! סלבס כוללת מצעים עם דוגמת בננות, מלאי פיתות, צנצנת חמאת בוטנים למריחה והרבה הרבה סירופ שוקולד. כן, היא לא צריכה בן זוג כדי לממש אותה.


ביקיני בי: החופשה המשפחתית של ביונסה

רומן חדש: סגן ראש העיר ואשת התקשורת

הייתם עושים סקס כמו ביונסה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully