וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטטת: מה קרה לבטן של ג'ניפר לופז?

שירות וואלה! סלבס

15.7.2013 / 13:11

הדיווה הלוהטת, שהתפרסמה גם בזכות הגוף המעורר שלה, כנראה הזניחה את כפיפות הבטן. עובדה - הכרס הקטנה רטטה כשהזיעה על הבמה, במהלך הופעה בלונדון. וואלה! סלבס שעת כושר

אם מישהי עדיין ירוקה מקנאה בגלל גופה מעורר ההתלהבות של ג'ניפר לופז, אחרי בחינת התמונות הבאות - כנראה שיעבור לה. הדיווה הלטינית אמנם שמורה היטב יחסית לאישה בת 43, אבל הבטן כבר לא שטוחה כמו שהיתה פעם. בהופעה מתועדת שהביאה אותה אתמול (א') אל הבמה בלונדון, בטנה של לופז רטטה לאורך שיר וקצת - כשהמולטי-טאלנט לבושה בלא הרבה יותר מגופייה קצרצרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצד לצד. ג'ניפר לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יי לו כנראה יודעת שיש כאלה שיהרגו כדי להתפאר בישבן עסיסי כמו שלה, אולי זו הסיבה שהיא ויתרה לעצמה על כפיפות הבטן, שפעם נהגה לחשוף הרבה יותר. הסיבה הרשמית לחשיפה אתמול, היתה החלק שלה במופע "בריטיש סאמר" שהתקיים מול אלפי צופים, בהייד פארק המפורסם שבבירת אנגליה. פיגורה לוהטת? ממש כמו ג'לי למאכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יי לא שרירית/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון שהדיווה לא הפסיקה לפזז ולקפוץ על הבמה, תוך כדי שהיא מציגה לא רק כמה מהלהיטים הגדולים שלה - אלא גם הרבה אנרגיות. הכל בלווי טופ גזור וזוג מכנסיים נוצצים בגזרה נמוכה שחשפו הרבה עור וגם שאין מה לעשות, אבל סימני הגיל וכוח הכבידה משפיעים גם על הגוף שלה. היא אולי עדיין מהבלוק, אבל כנראה שהבויפרנד הצעיר שלה כבר לא רוקד איתה מספיק כדי להשאיר את הכל מוצק.


וואלה! סלבס רוטטת רק כשהיא רואה פלטת מטוגנים באירועים משפחתיים. מהתרגשות, כמובן.

צפו: לופז מקפצצת על הבמה בלונדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או שאולי כן? ג'ניפר לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully