וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: שרון סטון שכחה את החזייה בבית

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

7.7.2013 / 1:37

הכוכבת ההוליוודית דאגה לכסות הכל כשביקרה לאחרונה בישראל, אבל בטיול ברחובות פריז - הרשתה לעצמה להעניק הצצה לחזה המפואר שמתחת לחולצה שלה. וואלה! סלבס זקורה

שרון סטון, שקפצה לביקור קצר בישראל לכבוד פסטיבל יום ההולדת של הנשיא פרס בחודש שעבר, ממשיכה לבלות ברחבי העולם. אז, גילתה את רחובות ירושלים העתיקה עם אחותה ובנה הצעיר, ובימים האחרונים היא עושה את אותו הדבר בצרפת הרחוקה. מלבד הבדל אחד, לטיול בפריז היא יצאה כשהיא נטולת חזייה, כדי שכולם יוכלו לראות את הפרונט הנאה. או-לה-לה.

שרון סטון. ספלאש
שלום, אחווה וחזייה. שרון סטון/ספלאש

השחקנית הבלונדינית בת ה-55, לבשה חולצה סגולה שקופה במיוחד כשיצאה לקצת שופינג איכותי בבירת הקוטור, אך בחרה שלא ללבוש שם דבר תחתיה. כן, כך כשהפפראצי השתוללו עם הפלאש, נחשף החזה המפורסם, פלוס פטמות שובבות במיוחד, של הכוכבת. טוב שזה לא קרה בערב ההוקרה לפרס, מה שוודאי היה מושך את תשומת לבם של קלינטון, ברברה והחבר'ה.

שרון סטון. ספלאש
קריר בפריז? שרון סטון בולטת/ספלאש

לא ברור אם מיס סטון הבינה כמה הסריג הדק שלבשה חושף את גופה לעיני העולם, או שבכלל עשתה זאת בכוונה והמשיכה לחייך מול המצלמות, אבל מה זה משנה - כך אלפי אנשים ברחבי הגלובוס קיבלו הצצה צרפתית לגופה של אישה מבוגרת ומשומרת. כן, זה אפילו קצת דוקר, אבל לפחות עשתה זאת כשהיא חמושה במשקפי המותג pq בעיצוב האמן הישראלי רון ארד שקיבלה בארץ!


וואלה! סלבס נטולת חזייה כמעט בכל יום. ככה זה שכמעט אין במה לתמוך.


גירלז: יעל גולדמן מפנקת את שרון סטון

מתיחת פנים: איך השתנתה שרה ג'סיקה פרקר?

רכלו על הפטמות המשתוללות של שרון סטון בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שרון סטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully