וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירלז: יעל גולדמן מפנקת את שרון סטון

וואלה! סלבס

23.6.2013 / 12:59

בזמן השהות המלהיב בישראל, שרון סטון נהנתה ממעמד של כוכבת על – בין היתר, גם כי פונקה על ידי כמה מהחברות היוקרתיות ביותר של עולם האופנה. אז, איך גולדמן קשורה לזה?

מטרת הביקור העיקרית של שרון סטון בארץ הקודש, היתה צ'ק אין ביום הולדתו של הנשיא – שמעון פרס, אך אין שום ספק שמלבד הטריגר הרשמי לשהות בהולי-לנד, דווקא יחס ה-VIP שקיבלה הכוכבת הוא זה שהשאיר אותה בגבולות המזרח התיכון. בין היתר אחראית לכך גם יעל גולדמן, שמשמשת בימים אלו כיועצת של ה.שטרן ודאגה לפנק את השחקנית ההוליוודית בתכשיטי יוקרה נוצצים, כמה שעות לפני תחילת הפסטי-פרס המתוקשר.

הכל קרה במפגש מהיר אך מענג שהתרחש בין הבנות בסוויטה הנשיאותית של סטון, שם – היא הצליחה לבחור בנחת את התכשיטים שהפכו את הביקור שלה לזוהר עוד יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברות? יעל גולדמן עוזרת לשרון סטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעקב אחר צעדיה של סטון בארץ, ודאי הבחין בסטוק התכשיטים שפיאר את גופה. נכון, גולדמן הצליחה לפתות את הכוכבת בצמיד וזוג עגילים תואם מקולקציית Ancient America בשווי 150 אלף ש"ח, בנוסף – גם בשתי טבעות מקולקציית STARS בשווי כולל של מעל מיליון שקלים, שנבחרו כמובן על ידי גברת "אינסטינקט בסיסי" – אותם היא גם ענדה באירוע החגיגי לפרס, יחד עם צמיד חוליות משובץ יהלומים בשווי מיליון שקלים וחצי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוהרת בישראל. שרון סטון בחגיגות ה-90 לנשיא המדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עוד? ובכן, דרושה נשימה עמוקה – מתברר שלאורך כל השבוע בישראל, סטון זכתה לטיפול מסור על ידי צוות ה.שטרן, שכלל גם מאבטח צמוד. הכל, כדי להתאים לשחקנית את התכשיטים לכל אירוע. בנוסף, כן יש עוד, היא גם זכתה לביקור של אסף רביב, מבעלי מותג המשקפיים pq, בעיצובו של האדריכל רון ארד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, שוב ברברה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטון, שהביעה עניין בליין המשקפיים של המעצב, ביקשה שישלחו לה אופטומטריסט, על מנת לבדוק את מספר העדשה המדויק. לאחר המפגש, בחרה סטון שלושה זוגות, אותם קיבלה כמובן במתנה. עכשיו, היא כבר מבלה באיטליה, עם אחותה הבריאה. להת'.


וואלה! סלבס זוכה ליחס VIP, בכל פעם שהיא נכנסת לחנות "שושנה - אוכל לכלבים".


בשביל דודו: מתמודדת "הרווק" מבריזה לכוכב הוליוודי

הדרמה המשפחתית של שרון סטון בישראל

שרון ויעל. זה יעבוד? רכלו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סליחה? הוליווד זה שם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הטבעות שנבחרו על ידי הכוכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם: איך אפשר בלי הגנה מהשמש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully