וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה המשפחתית של שרון סטון בישראל

וואלה! סלבס

20.6.2013 / 12:24

השחקנית ההוליוודית שהגיחה לביקור חגיגי בארץ, כשהיא מלווה במשפחתה, נאלצה לבלות שעות ארוכות בבית החולים - עקב אשפוז קצר של אחותה. וואלה! סלבס ברכות החלמה מהירה

הכוכבת ההוליוודית הענקית, שרון סטון, שמבלה בימים האחרונים בהולי-לנד לצד הקולגות (ברברה סטרייסנד ורוברט דה נירו), נאלצה לעצור את כל הפאן המזרח-תיכוני ולהגיע לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מדוע? ובכן, מתברר שאחותה של סטון, קלי, שליוותה אותה במסע מעבר לים - התאשפזה אתמול (ד') וטופלה על ידי צוות רפואי מסור, מכיוון שלא חשה טוב. מי שלא עזבה אותה לרגע קט, על אף הלו"ז העמוס, היא הסיסטר - שרון.

שרון סטון בחגיגות ה-90 לשמעון פרס, יוני 2013. עומר מירון
חוגגת עם פרס. שרון סטון/עומר מירון

מתברר שבשעות הבוקר המוקדמות של אתמול, סטון חשה ברע. לאחר התייעצות קלה עם אחותה המפורסמת, החליטו הבנות להתפנות לבית החולים הקרוב. שם, קלי עברה סדרת בדיקות על ידי צוות הרופאים ולאחר זמן מה שוחררה לחדרה, במלון "ממילא", שם הן שוהות.

כזכור, זהו הביקור השני של השחקנית הידועה במוסד הרפואי. בפעם הראשונה, שהתרחשה לפני ימים ספורים, היא נפגשה עם כמה מבכירי בית החולים. באותו סבב פגישות נוצץ, היא כמובן גם עשתה צ'ק אין בפסטי-פרס המפואר, שכלל את הנשיא האמריקני לשעבר - ביל קלינטון. אז, היא לא תיארה לעצמה שתפגוש בשנית את אותם פרופסורים לרפואה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תיארה לעצמה שתבקר בשנית בבית החולים. סטון ובנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטון המהפנטת, שפיתחה עם השנים קשרי ידידות קרובים במיוחד עם נשיא המדינה - שמעון פרס, נחתה בישראל ביום שני האחרון (17.6), כשהיא מלווה גם בבנה הצעיר. עכשיו, בגלל אותו ביקור מתמשך בהדסה עין כרם, סטון תיאלץ לזרז את מסלול התיירות הידוע, ולבקר באופן חפוז באתרים הקדושים שבג'רוזלם.


וואלה! סלבס לא מוכנה לראות רופא, מאז שד"ר דקסטר קשר אותה למיטת ניתוחים מאולתרת.


וולקאם: שרון סטון נחתה בישראל

הולי-לנד: שרון סטון מטיילת בירושלים

OMG: מתמודדת ”הרווק” עברה תאונת דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully