וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "50 סנט הכה ובעט באם ילדו"

שירות וואלה! סלבס

7.7.2013 / 1:00

הראפר הקשוח הסתבך? על פי כתב אישום שהוגש לבית המשפט, הוא הכה והרס את ביתה של האקסית במהלך התקף זעם - מה שעשוי לגרום לו לבלות בכלא האמריקני. וואלה! סלבס מעשה מגונה

למרות שהוא לא ממש מצליח לשחזר את ימי הזוהר שלו מבחינה מוזיקלית, הראפר 50 סנט ממשיך להתנהג כמו קלישאת היפ הופ, כולל התסבוכות הפליליות. לבית המשפט האמריקני הוגש לאחרונה כתב אישום כנגד הכוכב, לפיו הכה ובעט בחברתו לשעבר ואם ילדו, במהלך התקף זעם שעבר בחודש שעבר. אלימות וראפ? אחרי שירים כמו "In Da Club" ו"Candy Shop", אפשר היה לצפות את זה.

50 סנט. GettyImages
בום, בום, פאו. 50 סנט/GettyImages

על פי כתב האישור, 50 סנט (ששמו האמיתי הוא קרטיס ג'קסון) אף השחית והרס רהיטים בשווי של אלפי דולרים בביתה הפרטי של האקסית שלו בלוס אנג'לס, תוך כדי שגרם לה לברוח ולהתחבא בחדר הרחצה עד שיירגע. בגלל שנעלה את הדלת, הראפר האלים בעט בה עד שנפתחה - ואז פשוט המשיך בבעיטות ובמכות נגד האישה המסכנה, מה שגרם לפציעות.

במידה ובית המשפט יחליט שכוכב ההיפ הופ אשם בסעיפים של אלימות בתוך המשפחה ובוונדליזם, בסיומו של המשפט שייפתח בסוף חודש יולי - הוא עשוי לשבת עד כחמש שנים מאחורי הסורגים של בית הכלא וכן לשלם פיצויים וקנסות בסכום של כ-46,000 דולר. כשזה מגיע לאלימות, נדמה שאפילו ראפרים מעושרים לא יתחמקו מעונש.

עם זאת, הראפר עצמו הכחיש את הטענות נגדו, כשעורך הדין שלו טוען כהוכחה שמעולם לא נעצר אחרי האירועים. "אנו בוחנים את ההאשמות נגדו", הסביר. 50 סנט, מצדו, העלה במהלך סוף השבוע כמה תמונות לחשבון האינסטגרם שלו שהכותרת שלהן היתה "אני לא בכלא", בהן נראה בין השאר בקזינו, מתחת למפל מים ובבריכה. מצחיקי.


וואלה! סלבס לא מעודד אלימות מכל סוג שהו, כולל לא של צמד דגי הקרב שלה, "M" ו-"16".


ג'ניפר אניסטון נגד מקדונלדס: "זה עושה לי בחילה"

מה גרם לקים קרדשיאן לוותר על כמה מיליונים?

אלימות מגעילה אתכם? רכלו על הראפר בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • 50 סנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully