וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לקים קרדשיאן לוותר על כמה מיליונים?

שירות וואלה! סלבס

4.7.2013 / 11:28

מי היה מאמין: מלכת הטראש האמריקנית הקשיבה לקניה ווסט והחליטה לדחות צ'ק על סך שלושה מיליון דולר - שהיה מאפשר לעולם לראות את הבייבי הקטנה שלהם. וואלה! סלבס בלי פלאש

אם העולם נראה שונה בכמה שבועות האחרונים, זה כנראה כיוון שקים קרדשיאן שומרת על דממת אלחוט מאז שהובהלה לחדר הלידה באמצע החודש שעבר, אז הביאה לעולם את היורשת למשפחת הריאליטי - נורת' ווסט. מלבד שמה של הבת המשותפת לקרדשיאן והראפר קניה ווסט, והעובדה כי האם ובתה בריאות ומאושרות, לא שוחרר הרבה מידע בנוגע לתינוקת המסקרנת, מה שככל הנראה לא ישתנה בקרוב, גם לא עבור הרבה מאוד (שלא לומר המון) כסף.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
לא, לא, לא. קניה ווסט וקים קרדשיאן/GettyImages

לא רק שווסט האב הקשוח הטיל איסור לחשוף את בתו בתכנית הריאליטי-טראש המשפחתית של הקרדשיאנ'ז, זו שעקבה מקרוב אחרי ההריון המדובר של קימי, אלא הודיע לאמא המפורסמת שבתם לא תיחשף לציבור כל עוד זה תלוי בו. לאחרונה, כך מדווחים הצהובונים בארצות הברית, הוצע לקרדשיאן סכום של לא פחות משלושה מיליון (!) דולר - עבור הזדמנות לצילום קצר של נורת' ווסט.

עם זאת ולמרות ההצעה הסופר-נדיבה, שהוגשה למשפחה על ידי מגזין אוסטרלי חביב, משפחת קרדשיאן דחתה את הסכום העצום על הסף, רק כדי לא לפגוע ברגשותיו של הראפר/ אבא טרי. כן, כמי שלא ידעה לומר "לא" לעוד סשן צילומים חושפני במהלך הקריירה שלה, קימי ממש סירבה להצעה המגונה והחליטה לשמור על הפרטיות של הבייבי גירל, זאת עד להודעה חדשה. זו לא התינוקת של אמריקה, כלומר, עד שתתפס בעדשת הפפראצי.


וואלה! סלבס היתה לוקחת את הכסף ובורחת. בשטרות של 100 בבקשה.


ג’ניפר אניסטון נגד מקדונלדס: ”זה עושה לי בחילה”

אטנדינג: משה פרץ הזמין את שופטי ”אקס פקטור” לחתונתו

קימי עשתה בשכל? רכלו על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully