וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על ג'ורג' מייקל

וואלה! סלבס | צילום: gettyimages

28.6.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# הרבה לפני שג'ורג' מייקל, אחד הזמרים היותר גאים בתעשיית המוזיקה העולמית, הפך לג'ורג' המפורסם - הוא היה מוכר יותר כג'ורג'יו קיריקוס פנאיוטי. ככה זה כשאתה בן לאבא יווני.

# אולי זו הסיבה לכך שיש לו לא מעט שמות חיבה. יוג – קיצור יווני של ג'ורג'יו, שחביב בעיקר על בני משפחות וחבריו. TLTI- שם החיבה שהעניק לו החצי השני שלו בהרכב "וואם", אנדרו רידגלי, שזה ראשי תיבות לביטוי – THE LEGAND THAT IS. שם חיבה נוסף הוא קנובי.

ג'ורג' מייקל. Peter Macdiarmid, GettyImages
יוג, בוא לכאן. גו'רג' מייקל/GettyImages, Peter Macdiarmid

# אם חשבתם שהשיער של ג'ורג'י מסודר כך באופן טבעי, תחשבו שוב. מתברר שהזמר, שמתפאר בפריזורה שלו, יודע גם ימי שיער רעים. לדוגמא: כשהצטלם לקליפ לשירו המפורסם Careless Whispe במיאמי, התקרזל שיערו בעקבות הלחות ששרתה במקו. מייקל לא ויתר, אילץ את אחותו לספר אותו על הסט וצילם חצי מהקליפ מחדש. אין ספק שמדובר בתספורת הכי יקרה בעולם המוזיקה.

# אגב, את רוב השירים שלו, שאתם בוודאי מזמזמים עד היום, כתב ג'ורג' כשהיה משתעמם, בזמן הפנוי שהיה לו במהלך עבודתו כסדרן בבית הקולנוע. הרבה השראה יש שם בקולנוע.

# אם חיפשתם סיבה לבגדים הצבעוניים והצעקנים של ג'ורג'י, אז אולי היא טמונה בעובדה שהזמר המהולל אמנם שר יפה, אבל בענייני ראיה הוא לוקה בחסר. למה? כי הזמר המהולל הוא בעצם עיוור צבעים. מעניין, האם הוא רואה את צבעי דגל הגאווה?


מה שלא ידעתם על ג'וני דפ

לא יאמן כי יסופר על אנג'לינה ג'ולי

הנה דברים שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully