וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'וני דפ

וואלה! סלבס

14.6.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# לא סתם קוראים לג'וני דפ "הילד הרע של הוליווד". מלבד היופי הבלתי נתפס שלו, דפ אוהב להסתבך עם החוק. בעבר נעצר פעמיים: בפעם הראשונה כי השחית הכוכב חדר במלון יוקרה וטען כי מי שאחראי לבלגן היא חיית הארמדילו שלו, אותה החביא במזוודה. בפעם השנייה, נעצר לאחר שהכה צלם פפראצי מחוץ למסעדה בלונדון. מעניין אם גם הפעם הוא טען שהחיה, היא זו שהכתה את הצלם?

# דפ ידוע גם בזכות בנות הזוג השוות שלו. אחת מהן היתה וינונה 'הקלפטומנית' ריידר. נראה כי דפ מאוד אהב אותה, עד כדי כך שקעקע על זרועו "וינונה לנצח". אז זהו, שלא לנצח. לאחר שהשניים נפרדו, דפ הסיר את האותיות "נה" בקעקוע בניתוח מיוחד, והשאיר "וינו לנצח". שנאמר: אהבה כואבת.

ג'וני דפ עם לק כחול על הציפורניים. Josiah Kamau, GettyImages
איפה שיני הזהב? ג'וני דפ/GettyImages, Josiah Kamau

# עם אהובתו השנייה, ונסה פראדי, הוא למד את הלקח. כמעט. הוא אמנם לא קעקע את שמה על חלקי גופו, אבל השניים קנו ביחד יקב ענק באחוזה שלהם בסן טרופז שבצרפת, ואף גידלו להנאתם ענבים על מנת לייצר יין.

# אחד היתרונות הגדולים של השחקן המהולל, הוא ללא ספק יכולתו להיכנס לתפקיד. זו אולי הסיבה שכשהתחיל לעבוד על דמותו כפיראט בסדרת סרטי "שודדי הקאריביים", הלך דפ לרופא השיניים וביקש ממנו לצפות את שיניו בזהב. הבוסים בדיסני אהבו את הרעיון, אבל חשבו שזה קצת מוגזם וביקשו ממנו להשאיר את הציפוי רק על חלק קטן מהשיניים. כי אף אחד לא נולד עם כפית זהב בפה, לא?

# אבל למרות התדמית של הבאד בוי, נראה שלג'וני ההורס יש גם נשמה טובה. בשנת 2008 פנו אליו זוג הורים שבתם נמצאת בתרדמת וביקשו ממנו להקליט הודעה עבור בתם. מתברר שהילדה הקטנה שלהם מאוד חיבבה את השחקן החתיך, כך שהם חשבו שאם ישמיעו לה את קולו, הדבר יעזור לה להתעורר. הם הבטיחו לדפ שישמיעו לה את ההודעה כל יום, עד שתתעורר. הוא בתמורה, הבטיח להם שיעשה כל מה שצריך על מנת לעזור להם. נשמה, כבר אמרנו?


לא יאמן כי יסופר על אנג'לינה ג'ולי

הנה דברים שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

מה לא ידעתם על ויקטוריה בקהאם?

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully