וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רון VS עיתונאים: "אוחצ'ות רעות"

וואלה! סלבס

26.6.2013 / 9:46

בשיחה עם כתב צעיר, מבלי שידעה שהיא מוקלטת, הכוכבת שהתפרסמה בעיקר בזכות מדורי הרכילות - החליטה לצאת נגד הרכילאים וקראה להם "אוחצ'ות רעות". וואלה! סלבס מיאו

נראה שדנה רון החליטה להרחיק לכת עם הביטוי "לירוק לבאר ממנו את שותה". היא אמנם התפרסמה ב-"האח הגדול", אך מנחת תכנית הבוקר נשארה בתודעת הציבור בעיקר בזכות מדורי הרכילות השונים. למרות זאת, רון החליטה לצאת נגד אותם רכילאים, איתם היא עובדת בשיתוף פעולה ואף מארחת בתכניתה מדי שבוע, וכינתה אותם "אוחוצ'ות רעות".

דנה רון. שי אוקנין
אוחצ'ה תרימי/שי אוקנין

מאירועי הפרקים הקודמים: אתמול (ג') פרסמו רון ובן זוגה, סוכן פליטי הריאליטי - יריב נתי, פוסטים בעמודי הפייסבוק - הרומזים לפרידה. הרשת סערה, אך לאחר מספר דקות התגלה השקר - מדובר בתרגיל שיווקי למותג כלשהו.

לאחר שנרגעו הרוחות, צלצל כתב של האתר "פרוגי" לפליטת הריאליטי ושוחח עימה. היא, ככל הנראה, לא הבינה שמדובר בעיתונאי ושפכה את לבה.

"חשבתי על זה מכיוון שכל הרכילאים הם חברים שלנו אולי כדאי לי עכשיו אחרי שהכל סוער להרים להם טלפון וככה הם ישתפו פעולה", אמרה, "ובעצם לספר להם את זה ולהגיד להם שיחכו למחר ויוציאו ידיעה. יש איזה סיכון וידעתי את זה מהתחלה מכיוון שהם אוחצ'ות רעות כאלה כי אם כאילו עובדים עליהם הם יעשו דווקא והם לא יזכירו את שם המותג".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יריב נתי, דנה רון. אביב חופי
מי אוחצ'ה? יריב ודנה/אביב חופי

דנה רון מסרה בתגובה: "הקמפיין הזה, מבחינתי היה אמור להיות מאוד קליל והומוריסטי – מדובר בקמפיין עולמי. בכוונה השארנו את זה מעורפל, בשביל לא להוליך שולל אף אחד. מעבר לכך, חתמנו על הסכם סודיות, על חוזה שאמור להחזיק 24 שעות. במסגרתו, לא הייתי אמורה לענות לאף כתב. זה מה שהנחה אותי. אתמול, אחרי כל השיחות, לא יכולתי נפשית להמשיך עם זה. בשיחת טלפון, עשיתי טעות - לא ידעתי שאני מדברת עם כתב, חשבתי שזה מנהל הקמפיין. הייתי נסערת וניסיתי להפחיד אותו ב'אוחצ'ות רעות'. התפשטתי למען הקהילה, זה מכוער לקחת את זה למקום אחר. לסובב את זה. בנוגע לכתב הצעיר שהקליט אותי, הוא יחטוף ממני תביעה. יש לי דמעות בעיניים, זה מגעיל".

עדכון 27.6.13: בעקבות דרישות של רון ונתי, הוסר האייטם מאתר 'פרוגי'.

וואלה! סלבס גאה להיות אוחצ'ה רעה ולא סתם אוחצ'ה רעה, אלא האוחצ'ה הכי רעה בתעשיית הבידור.


שקר או אמת: דנה רון ובן זוגה נפרדו?

  • עוד באותו נושא:
  • דנה רון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully