וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על הנסיך וויליאם

וואלה! סלבס

22.6.2013 / 0:05

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אם חשבתם שהעובדה שלנסיך וויליאם זורם דם כחול בורידים, תמנע ממנו להתנהג כמו כל בן טיפשעשרה, קבלו תיקון. מתברר שמעל מיטתו בחדר המעונות בקולג', תלה ויליאם פוסטר של פמלה אנדרסון מתוך הסדרה "משמר המפרץ". מישהו פה היה שובב קטן.

# אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב, חייו של הנסיך לא היו כל כך קלים באותה תקופה. למרות שהיה היחיד שקיבל חדר ללא שותפים, נאלצו הנסיך וחבריו להשתמש בשם בדוי כשדיברו על מעלליו, על מנת שהדברים לא יודלפו לתקשורת. השם הנבחר היה: סטיבי. מקורי משהו.

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והנסיך הארי במרפסת ארמון בקינגהאם ביום טקס Trooping the Color, לונדון, 15 יוני 2013. Chris Jackson, GettyImages
אז למה לא התקשרת לבריטני? הניסך וויליאם ורעייתו עם קייט/GettyImages, Chris Jackson

# את הדם הכחול שלו, ראו לא מעט אנשים במהלך חייו: בגיל תשע הובהל הנסיך לבית חולים בלונדון, לאחר שתלמיד בבית הספר הכה אותו בראשו עם מקל גולף והשאיר לו צלקת במצח לכל החיים. מאוחר יותר, בגיל 16, עבר הנסיך החמוד ניתוח קטן באצבע, לאחר ששבר אותה במהלך משחק רוגבי. קשים הם חיי האצולה.

# אגב, לידיעת קייט מידלטון: הבעל שלך, אותו אחד שאת נושאת את עוברו ברחמך, התחיל בעבר עם בריטני ספירס - כך לפחות לפי טענתה. "החלפנו כתובות אי-מייל", סיפרה הזמרת בעבר, "הוא היה אמור לפגוש אותי איפשהו, אבל זה לא עבד". באסוש.

# זו אולי הסיבה שהנסיך התמהמה עם הודעתו על נישואיו למידלטון. מתברר שרק שעתיים לפני ההודעה הרשמית שיצאה לעיתונות, החליט הנסיך לספר על ההצעה לאביו ולסבתו המלכה.


מה שלא ידעתם על ג'וני דפ

לא יאמן כי יסופר על אנג'לינה ג'ולי

הנה דברים שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully