וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "אילנית היא האהבה הכי גדולה שלי"

וואלה! סלבס

19.6.2013 / 12:16

הסערה בעקבות הדברים של אילנית לוי ושיר התגובה של הזמר עוד לא נרגעה - וכעת משודר ראיון חדש שבו גולן מדבר על אשתו לשעבר. "התנצלתי 100 פעמים", סיפר. וואלה! סלבס הצצה

צילום מסך

יום אחרי שחרור השיר "קל כל כך" של אייל גולן, שעוסק בסערה סביב הראיון החושפני שהעניקה אילנית לוי בו דיברה בין השאר על בעלה לשעבר, ישודר הערב (ד') ראיון אישי שהעניק גולן במסגרת התכנית "סמולטוק" בערוץ הבידור הישראלי של הוט. זה אמנם לא מפתיע במיוחד, אבל גולן מדבר מול המצלמות על אילנית והילדים המשותפים, תוך כדי שהוא מסביר על כל מה שקרה לו אחרי משפט ה"אנטריקוט או פרוסה עם שוקולד", שנאמר בתקופה שבה עוד היו נשואים.

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
אהבתו הראשונה. אייל גולן ואילנית לוי/אביב חופי

"ה'אנטריקוט' נאמר לא בקשר לאילנית, קשרו את זה אליה והרע שזה עשה לה לא שווה כלום בעולם", מודה הזמר הלאומי. "היא האמא של הילדים שלי והאהבה הכי גדולה שלי, אפשר להגיד. אנחנו חברים מאוד טובים וזה פגע בה, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה", הוא מסביר בכנות למראיין יונתן ריגר וטוען כי באותה מטאפורה דיבר על גיוון בחיים ולא על יחסי מין עם נשים אחרות.

עוד הוסיף, כי הוא "לא אוהב לפגוע באנשים. אילנית הבינה שזה לא היה מכוון אליה, אבל דאגו לדבר איתה על זה כל הזמן". לדבריו, אחרי שגולן עצמו צפה יחד עם אם ילדיו בסרט פעם נוספת, הרוחות נרגעו. "רציתי לומר דבר פשוט ויצא מסובך. עד היום רואים אותי ואמרים לי 'פרוסה עם שוקולד', שולחים לי הצעות כאלה בפייסבוק" לדבריו, לוי מאוד נפגעה, "התנצלתי בפניה 100 פעם. אם היה משהו שהייתי מוחק בחיים זה את זה".

הראיון המלא ישודר הערב (19.6) ב-22:30, בערוץ HOT בידור ישראלי ובחינם ב HOT VOD.


וואלה! סלבס לא אוכלת פרוסות או סטייקים, אלא רק את הלב על כך שאייל גולן לא קורא לה.


צפו: ריטה מספרת על התינוק של רמי קלינשטיין

מלך המגרש: אייל גולן בועט ומתפשט

רכלו על הדברים של אייל גולן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully