וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה קולין פארל?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

21.6.2013 / 2:05

כוכב הקולנוע המסוקס הגיע מאירלנד עד לאל.איי, רק כדי לעשות הרבה צרות ולמשוך המוני צופים אל המסך - אך עם השנים התבגר מול המצלמות. איך בדיוק? וואלה! סלבס אייריש קרים

אימג'בנק GettyImages

ייתכן שזה יפתיע כמה מעריצות - אבל הילד הרע של הוליווד, קולין פארל, מככב על המסך הגדול כבר קרוב ל-15 שנים. הצ'ארמר, שנולד וגדל באירלנד (לכן מגיע עם מבטא סקסי בילט אין לכל תפקיד), חגג לא מזמן את יום ההולדת ה-37 שלו, מה שאומר שהוא כבר לא הגברבר השובב שפעם חגג בהוליווד עם שפנפנות פלייבוי ואפילו יצא לרגע עם בריטני ספירס, בתקופה שלפני ההתמוטטות.

פארל, שבכלל החל את מזלו בשואו-ביזנס כשניסה להתקבל בצעירותו ללהקת הבנים האירית "בויזון", הפך לאחד השחקנים הכי אהובים בהוליווד - כשהוא קופץ בין תפקידים קשוחים (נניח זה ב"מיאמי וויס" או ב"זיכרון גורלי") לכאלה שמציגים אותו באור רומנטי יותר, אבל תמיד עם מבט רציני וזיפים (שלא הפריעו לאלה שבחנו מקרוב את קלטת הסקס שצילם ולמרבה המבוכה דלפה לרשת לפני שנים). צלמי הפפראצי, שמחו לתעד אותו יוצא עם קטינות או מגיע שיכור במיוחד לאירוע - ולא ממש סבלו מההתנהגות הסוררת שלו.

כדי לבדוק את פארל כמו שצריך (לא בעירום, שובבים!), וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של קולין ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם השחקן והמבטא - כדי שתראו בעצמכם איך התבגר מאז שהופיעה לראשונה מול המצלמות ועד לילד הטוב (נניח) שאליו הפך כיום. צ'ירז, מייט.


וואלה! סלבס היתה מלקקת את קולין מכף רגל ועד ראש, אבל רק כדי להבין אם הוא אכן טעים כמו אייריש קרים.


עוד מתיחות פנים: שרה ג'סיקה פרקר | מייגן פוקס | ברוס וויליס | קיילי מינוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully