וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנ'ז נרגשים אחרי הלידה: "קים והבת מתאוששות"

שירות וואלה! סלבס

16.6.2013 / 23:14

אחרי יום של שתיקה ולמרות הדיווחים, משפחת הריאליטי-טראש סוף סוף מגיבה על הלידה המוקדמת שעברה על קים קרדשיאן. "אנו המומים מכמויות האהבה", צייצו. וואלה! סלבס בהפתעה

כבר הספקתם לברך את קים קרדשיאן וקניה ווסט על לידת בתם הבכורה, היורשת החדשה לבית משפחת הריאליטי, שהגיעה ביום שבת האחרון לאוויר העולם? אחרי כמעט 24 שעות של דממה מוחלטת מהמשפחה, שלא מפסיקה לצייץ ולפרסם תמונות ברשתות החברתיות בשגרה, העולם סוף סוף קיבל אישור לכך שהלידה עברה בשלום - באמצעות דיווח של האחות הקטנה-גדולה, קלואי קרדשיאן. כן, אפשר לנשום לרווחה.

קים קרדשיאן בהריון. ספלאש
עכשיו ישחקו באמא ואבא. קים קרדשיאן וקניה ווסט/ספלאש

אז עדיין לא נחשף שמה של הבייבי גירל, ולא מדובר בציוץ של האמא המפורסמת שעברה את הלילה שבין יום שישי לשבת בחדר הלידה VIP של בית החולים סידרס-סיני בלוס אנג'לס, אבל אלה הן בשורות חגיגיות במיוחד. זה התחיל בציוץ "יום האב שמח, קניה ווסט", שצייצה אם המשפחה המפורסמת - קריס ג'נר, לבן הזוג הראפר של בתה, שכעת נוסף באופן רשמי למשפחה. מיד אחר כך, הסבירה האחות קלואי שהיא "אפילו לא יכולה להתחיל לתאר את הקסם שהוא כעת חלק מהמשפחה שלנו. האם והתינוקת בריאות ונחות. אנו מעריכים את כל האהבה". מרגש.

מאוחר יותר, הוסיפה הקרדשיאנית הצעירה שאמנם לא משחררים עוד פרטים בנוגע ללידה שמסעירה את חובבי הקרדשיאנ'ז סביב העולם - אך בסופו של דבר, כמו שתמיד קורה עם המשפחה של קים, כל הפרטים ייחשפו לקהל. "כשהזמן יגיע, תדעו יותר. תודה על ההבנה! אנו אוהבים אתכם מאוד! המומים מכמות האהבה שלכם כלפינו כרגע". רגע, אז מה לגבי תמונה של התינוקת החדשה במשפחה?


וואלה! סלבס מתנדבת להיות השמרטפית של הבייבי. בסדר, היא מבטיחה לתת גם לה לשחק ברעשן לפעמים.


אלבום תמונות מיוחד: קים קרדשיאן בהריון!

קים קרדשיאן: "צלמי הפפראצי איימו על חיי בתי"

רכלו על הלידה המרגשת של בייבי קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully