וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי יזכה? דנה מ"האח הגדול" בראיון ראשון

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

12.6.2013 / 10:20

מתמודדת "האח הגדול" שהודחה אמש, לא האמינה שהגיע תורה. גם כשהמצלמות פועלות, היא לא מפחדת להגיב בטבעיות משעשעת. בנוסף: את מי דנה הכי אוהבת? וואלה! סלבס גלגל הצלה

יח"צ - חד פעמי

"הופתעתי אש", אמרה אמש (ג') דנה רן, המתמודדת הדתיה מבית "האח הגדול" - כשנשאלה על הדחתה. למעשה, מהרגע שיצאה מכתלי הבית, המומה ככל שהיתה - רן לא ניסתה להתחבב על הקהל, אלא דווקא הטיפה על בחירתו המשונה. נכון, אחת המתמודדות הדומיננטיות מצאה את עצמה מחוץ לתכנית - לכן, בראיון מעט נוזף, היא מדברת לראשונה על המתמודדים האחרים.

דנה רן. ראובן שניידר,
להת', דנה רן/ראובן שניידר

באופן בלתי צפוי, דור ולאון הם חבריה האהובים ביותר בבית האח, זאת למרות יחסיה הקרובים לבנות הבית - ענת וטהוניה. באשר לפאולינה, שפרצה בבכי עם הכרזת שמה של רן בשלב ההדחה אמש (ג'), היא מסבירה - "היא אוהבת אותי. דאגתי לה. בכל פעם שהיתה לה בעיה עם לאון, סידרתי את זה. עכשיו מי יעזור לה?".

לשאלה הפשוטה מכל, "איך את מרגישה?", רן לא הצליחה לענות ודרשה לעבור הלאה. מה בנוגע ל-15 דקות התהילה? ובכן, ה"דתיה המשוגעת", כפי שכינתה אותה טהוניה - מוותרת על התענוג ומשיבה ב"חס ושלום" כשעולה עניין המעריצים. אך אל דאגה, ילדיה המתוקים יחזקו כעת ב"אמא, אוהבים אותך", פלוס מנגינות תוצרת ביז'ו. וולקאם הום, דנה.


וואלה! סלבס עוטפת את ראשה במטפחת, רק כדי להימנע מעוד קן עטלפים.


רוני מיילי: "אני לא הומופוב וגזען"

"האח הגדול": המלחמה הגדולה מתחילה

טלי מורנו, גילי מוסינזון מתמזמז עם אחותך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully