וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סכסוך? רן שריג VS דנה רון

וואלה! סלבס

10.6.2013 / 0:00

לאחר שנזפה בחבר "מועדון המבקרים" בתכניתה, על הדברים שאמר בנושא פרשת "השופט והנאנסת" - רון זוכה לתגובתו הרשמית, באמצעות הטוויטר. וואלה! סלבס סיבוב אחרון

מערכת היחסים הבלתי יציבה של חלק מחברי "מועדון המבקרים" ודנה רון, עוברת עוד טלטלה. בפעם שעברה, היה זה האירוח של לוסי דובינצ'יק, אז שמה של מנחת תכנית הבוקר עלה וזכה ל"כיפת ברזל" בצורת ג'ודי שלום ניר מוזס. הפעם, זהו רן שריג, שהחליט לבקר את מנחת "הבוקר של דנה" בדף הטוויטר הפרטי שלו.

למה? רון אמרה בתכניתה ששודרה אתמול (א') "שמעתי שיש מנחה בטלוויזיה בשם רן שריג שטוען שלנשים יש פנטזיית אונס", בתגובה לדיאלוג שנערך בנושא פרשת "השופט והנאנסת", בין מנחי "מדברים על זה" - שי גולדן ושרון כידון, ובין האורחים באולפן - שריג ודודו בוסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו. דנה רון VS רן שריג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציוץ שהעלה שריג, נכתב "מת על דנה רון, ולכן שמחתי לשמוע שהיא טענה בתכניתה שאני בעד אונס, רק כי אמרתי שהפנטזיה המינית מספר 1 של נשים וזה וזה. אין, מתו הניואנסים". לאחר זמן קצר, חברתו לפאנל "מועדון המבקרים", ג'ודי - הגיבה גם כן, וכתבה בפליאה "רציני? זה מה שהיא אמרה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ג'ודי לא מעכלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך, רון הגיבה לציוץ של שריג, כשציטטה את הדברים שאמר לגבי הפרשה "אני לא חושב שיש אישה שנהנית מאונס, אבל עדיין צריך להגיד את האמת, שהפנטזיה באונס נמצאת גבוה בסולם...', והשאיר את כל הפאנל נבוך", כתבה. הוא, מיהר לענות למנחה ב"יש אינסוף גוונים של אפור, דנה, לא רק 50, אבל לצערי אני חי בימים נכונים פוליטית שבהם אין שיח כי אין אפילו גוון אפור 1, רק שחור ולבן". השיח הסתיים ב"יש נושאים שהם בעלי גוון אחד בלבד, מובהק וחד משמעי", כפי שסיכמה דנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכתבות שכזו. הציוצים של רן שריג עם דנה רון/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה, מסר לרן?
"אונס ופנטזיית אונס, הם דברים שאין להם קשר ולא יכולים להיאמר בשום צורה יחד".

רן, תגובתך?
"היא הציגה אותי אחרת. יש לי פה חמש נשים, זה מגוחך, הן מתהלכות בעולם כמו פצצות מתקתקות. אין חרד ממני ואני חווה את זה יום יום, מגיל 12 ועד 42. דיברתי על פנטזיות נשיות, מתוך דוח שיצא בסיקסטיז, ועל זה שאין שיח אמיתי על אונס. נורא קל להוציא דבר מהקשרו".


וואלה! סלבס מתמודדת עם צעקות וסכסוכים בעזרת התפריט הדיאטטי - נאגטס, משאוושה, בולונז, חטיף בוטנים, פרגית, לחוח וזירו.


דנה רון על לוסי דובינצ'יק: "יצאה לי מכל החורים"

אייל גולן נגד אילנית לוי: ”מדברת עליי סרה”

עדי אשכנזי מחליפה רוק עם החבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully