וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רון על לוסי דובינצ'יק: "יצאה לי מכל החורים"

וואלה! סלבס

2.6.2013 / 12:12

המפגש האחרון שלהן תועד והפך לסרטון ויראלי ברשת. עכשיו, דנה רון מגיבה לראשונה למה שקרה בתכנית הזכורה: "ניסיון פתטי לעורר קאמבק". וואלה! סלבס נוקאאוט

אילוסטרציה

מתוך מועדון המבקרים באדיבות "רשת"

כשדנה רון החליטה לראיין לתכנית הבוקר בהנחייתה את לוסי דובינצ'יק, היא לא תיארה לעצמה שהדבר יהפוך לקרב אגרוף ארוך ומתיש, כזה שמהווה אנטרטיינמנט מושלם לכל מי שרק רוצה פיסה. הקטע המדובר, הפך לאחד הסרטונים הוויראלים ברשת, עד שנעשה מפלצת של ממש - ומאז, מסרב לדעוך.

הבוקר (א'), המנחה החליטה לצקצק על העבר, והעבירה מסר חד משמעי לדובינצ'יק, "היא יצאה לי מכל החורים, עשיתי לה את הטובה של החיים, שהזמנתי אותה לראיון. זה היה ניסיון פתטי לעורר קאמבק", אמרה.

אילוסטרציה. מערכת וואלה! NEWS
סיבוב שני! לוסי דובינצ'יק ודנה רון/מערכת וואלה! NEWS

אולפן "הבוקר של דנה", לא היה מוכן לפרק נוסף בקרב החתולות הזה, אך זה אכן קרה, לאחר שנודע למנחה כי דובינצ'יק גידפה אותה במהלך השתתפותה בפאנל של "מועדון המבקרים".

למרות שעבר זמן רב מאז אותו סכסוך מדובר, השחקנית האדמונית החלה לשוחח על תהילתה המתחדשת - "רק רציתי לומר שמאז שזה עלה לרשת אנשים ברחוב אומרים 'היי, את זאת מהראיון עם המפגרת". ג'ודי שלום ניר מוזס, בלמה את דבריה של דובינצ'יק, גוננה על רון ואמרה: "לא, דנה לא מפגרת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הראיון שהתחיל את הסכסוך

הבוקר, שיח שעלה במהלך תכנינתה של רון על העיתונאית האמריקנית ברברה וולטרס - הביא לכך שהמנחה העלתה את הנושא שוב, ועקצה את דובינצ'יק. "מעניין מה ברברה היתה עושה עם ראיון כזה, כמו עם לוסי. בטח היתה עושה ממנה קציצות".

דנה, שוב?
"אני ידועה בתור אחת שיודעת לשמור על אלגנטיות, גם אם מדובר במחיר אישי כבד, אבל כשיורקים עליי או נותנים לי סטירה, אני יודעת לפתוח את הפה".

אז מה תגובתך ל"מפגרת", שאמרו אנשים ללוסי?
"מה שצריך להגיד לה ברחוב – 'היי, זאת את מהתכנית שהחזירה לך את התהילה'".

מה בעצם קרה?
"לוסי חייבת להבין שאף אחד לא רצה לראיין אותה, הייתי צריכה לרדת על ארבע בפני ההפקה, להתחנן. עשיתי אותה נוצצת, היא הרי הרבה זמן לא עשתה שום דבר. היא עשתה לי תרגיל יח"צני, ספגתי את זה, אבל נפגעתי מאוד".

ולסיכום?
"היא יצאה לי מכל החורים, עשיתי לה את הטובה של החיים, שהזמנתי אותה לראיון. היא יכלה לדבר על חייה הפרטיים, כי היא גם ככה היא לא עושה כלום. היא מעבירה על עצמה ידיעות לרכילאים, שתרגיע - כולם יודעים את זה. זה הגיע לרמות נמוכות. היא צריכה שלחרר את השיניים מהצוואר שלי, שתמצא חיים. שתחזור לאנונימיות שלה. אגב, הרייטינג הכי נמוך שהיה אבר לתכנית - היה איתה".

רן שריג, ג'ודי שלום ניר מוזס. ניר פקין
מפרגנים. ג'ודי שלום ניר מוזס ורן שריג/ניר פקין

כזכור, בראיון העתיק שעורר את הכל, רון התעקשה לשוחח עם השחקנית על חיי האהבה שלה ובפרט על תהליך הגירושין שעברה - למרות שזו סירבה לדבר על הנושא. המנחה העקשנית, החליטה לנסות לשלוף מעט מידע עסיסי.

"אני באמת מצטערת, אבל אני לא מעוניינת לדבר על החיים הזוגיים שלי", אמרה לוסי בראיון הזכור. "תיכף נרחיב על הנושא, מיד אחרי הפרסומות", ענתה לה רון. כעת, תם לו פרק נוסף בסאגת רון-דובינצ'יק. נתראה בסערה הבאה!


וואלה! סלבס פייט פייט פייט! אבל רק כששימי העכבר הוא היריב שלה.


מסיבת הבריכה הענקית של בר רפאלי

מהירה ועצבנית: רשיונה של אירית רחמים נשלל

דנה רון VS לוסי דובינצ'יק. רכלו על שתיהן בדף הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully