וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ חושף מה הכי סקסי בעיניו

טל דרורי

8.6.2013 / 0:13

הזמיר הים תיכוני אמנם חושב שכוכבים יש רק בשמיים, אבל כנראה מרגיש בין העננים כשהוא רואה את הדבר הכי סקסי בעיניו בעולם. רמז: יש הרבה כאלה. וואלה! סלבס גירל פאוור

צילום: מור שאולי

קובי פרץ מחזיק לא מעט תארים, למשל זמר מוכשר, איש בידור מלהיב, מטרוסקסואל מסוקס. אבל יש כינוי אחד שאולי לא שמו עליו הרבה דגש - חובב נשים מושבע. נכון שהאליל הים תיכוני נשוי לאשתו ענבל לא מעט שנים, ואפילו הספיק להביא שני ילדים לעולם, אך הדבר הכי סקסי בעיניו בעולם היה ותמיד ישאר ככל הנראה, גוף האישה. "אישה היא היצירה הכי יפה שאלוהים ברא, הוא מספר לוואלה! סלבס כשהציגה בפניו את בוחן הפתע שלה.

קובי פרץ. מור שאולי
צדיק. קובי פרץ/מור שאולי

אם חשבתם שאחרי התשבחות לנשים, תגיע תשובה סליזית במיוחד לשאלה מה הדבר האחרון שפרץ עושה לפני השינה, שימו לב. הזמר בכלל מפתיע בכך שהוא בודק שהכל בסדר עם הילדודס שכבר ישנים במיטה, ולא פעם אחת - אלא שתיים, בצירוף נשיקה של אבא. זאת הסיבה כנראה, שהוא מנסה להעניק להם חינוך הולם ומעדיף לא לקלל בנוכחות אנשים סביבו.

ענבל, יכולה להיות מאוד מרוצה מהגבר שלה ולהישאר רגועה - אם הכוכב, שטוען שכוכבים יש רק בשמיים, יראה את האקסית ברחוב, הוא כנראה ילחץ לה את היד ויאמר שלום יפה. ומה יקרה ברגע שיזכה במיליון שקלים? שימו לב, החלום של פרץ הוא לבנות בית כנסת. צדיק!


אם תזכה במיליון, וואלה! סלבס תקנה לעצמה משאית קירור לגלידה. עם העודף היא תמלא אותה בתענוג הקריר. יאמי.


לוהט: בר רפאלי מלהיבה ב”אקס פקטור”
.
עידן רייכל מצפה לילד ראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully