וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונגרג'ליישנס: לקובי פרץ נולד בן שני

וואלה! סלבס

15.4.2013 / 19:35

אחרי תשעה חודשים שהרגישו כמו נצח, ילדה ענבל פלדבאום בן שני. הזמר המחומצן, שישוב להחליף חיתולים ויסבול מנדודי שינה, הוא כעת אבא לצמד חמד. וואלה! סלבס וולקאם לעולם

מזל טוב! בתום תשעה חודשים ארוכים למדי, הגיח לעולם בנם השני של קובי פרץ ואשתו, ענבל פלדבאום. העבודה הקשה שביצע הזוג להרחבת התא המשפחתי, הגיעה לסיומה (לפחות לעת עתה), וכעת יוכלו ליהנות מנוכחותו של העולל. התינוק הטרי הוא אח לבן הבכור, ליאל גבריאל בן השלוש. קרדשיאנ'ז, שימו לב, משפחת פרץ מאחוריכם.

קובי פרץ, ענבל פרץ. ניר פקין
הורים לצמד. ענבל וקובי פרץ/ניר פקין

היום (ב'), הגיע הזוג לבית החולים שיבא שבתל השומר, אחרי שצירים מפתיעים תקפו את ענבל. לאחר מספר שעות, תוך טיפול מסור של צוות הרופאים והאחיות, הגיע לעולם הצאצא לו ציפו כל כך. כעת משפחת פרץ תיאלץ להתמודד בפעם השנייה עם נדודי שינה וצווחות תינוק.

עכשיו, כשיאלץ להתהלך בחדר הלוך ושוב, עד אשר יגיע הגרעפס הנחשק של אחרי הנקה, לא ברור כיצד יתנהל לוח הזמנים העמוס (עד מאד) של פרץ. בהצלחה!

מנהלו של פרץ, מאיר נחמני, מסר: "בשעה טובה קובי וענבל הפכו הורים לבן נוסף. קובי הנרגש יופיע הערב ומחר באירועי יום העצמאות כמתוכנן. ענבל תשאר בבית החולים למנוחה והתאוששות. חג עצמאות שמח לכולם".


וואלה! סלבס חולמת להיות ה-אמא של פיני ופנינה, עכבישי המחמד שלה, אך הם מסרבים בתוקף.


אמא’ז! מיה דגן בהיריון ראשון

בואו לברך את קובי פרץ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully