וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פינס וספי ריבלין צוחקים על "האח הגדול"

וואלה! סלבס

4.6.2013 / 15:15

כשמערכת תכנית הבידור פנתה לבדרן הוותיק שאושפז כדי לשאול לשלומו, ריבלין ענה להם בבדיחה על הריאליטי המדובר במדינה. פינס לא נשאר חייב וצחק בעצמו. וואלה! סלבס מתועדת

בין אם רואים את "האח הגדול" או סתם עוסקים בשערוריות הריאליטי שהוא מייצר, תמיד כיף לצחוק על משתתפי התכנית שסוגרת כמה אנשים בחלל אחד מלא מתח. גיא פינס, שעומד בראש תכנית בידור שעוסקת לא מעט בסיפורים מבית "האח הגדול", לא מפספס הזדמנות לעקוץ את הריאליטי הפופולרי מול המצלמות, אבל גם מאחורי הקלעים. גם היום (ג') זה קרה, עם לא אחר מאשר ספי ריבלין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספי ריבלין מרגיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל החל שמערכת התכנית "ערב טוב" בערוץ 10 פנתה לריבלין בעקבות הפרסומים על אשפוזו של הבדרן הוותיק, שסובל בשנים האחרונות מסרטן במיתרי הקול שלו ולמרבה הצער מבלה בבתי החולים באופן תכוף. ספי, שלח לגיא פינס בתגובה תמונה שלו היישר מבית החולים, שבה הוא מצולם מחזיק לוח מחיק עם הכיתוב המשעשע - "היי גיא, אני מרגיש יותר טוב מהאנשים באח הגדול". אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא פינס שמח לענות/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינס עצמו, לא התאפק מלהכניס לתכנית בעצמו ושלח לריבלין תגובה בצורה זהה, ככיתוב על לוח מחיק עליו שרבט, "גם כשאתה שותק יש לך יותר מה להגיד מהם!", כשהוא כמובן מתייחס למשתתפי הריאליטי שמסעיר את חובבי המסך הקטן בישראל, וחתם על ההקדשה לריבלין - "אוהב אותך". כן, מדובר בעקיצה די ברורה.


וואלה! סלבס לא רואה את "האח הגדול", מאז שגילתה את נפלאות ערוץ "בייבי". היא פשוט מכורה לשירים.


פלס: ”אם יאשרו נישואין חד מיניים אתחתן”

מה גרם ליעל גולדמן כמעט לבכות?

רכלו על פינס וריבלין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully