וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם ליעל גולדמן כמעט לבכות?

וואלה! סלבס

4.6.2013 / 11:31

הכוכבת המצחיקה שיתפה פעולה עם טלי שרון, דביר בנדק ואחרים - בקמפיין משעשע למען העלאת המודעות לעיוורים ולקויי ראייה. אז מי תפס את ההורים שלו במיטה? וואלה! סלבס לייק

צילום מסך

יעל גולדמן ההריונית מספרת איך ראתה ג'וק מחריד, דביר בנדק בחן אדם שחיטט באף ממש מולו, טלי שרון נאלצה לראות בעצב את משדר האירוויזיון והדוגמן יונתן ווגמן צפה בסרט החתונה של בת הדוד שלו כמה וכמה פעמים, בסבל רב. למה הם מספרים על כך? כי אתם אולי רואים 6/6, אך יש כאלה שמתקשים בכך, כמו ציבור האנשים בישראל שמתמודד עם עיוורון ולקויי ראייה.

יעל גודלמן בסרטון למען עיוורים. צילום מסך
"איכס, מקק!" יעל גולדמן/צילום מסך

המפורסמים, יחד עם אושיות כמו דנה עדיני, לירון ויצמן, דרור רפאל ומתמודד "האח הגדול" בעבר, שהוא לקוי ראייה בעצמו, איתם ישראלי - לקחו חלק בסרטון משעשע שיזמו במשרד הפרסום ראובני-פרידן לקראת ה"בליינד דיי" - יום למען העלאת המודעות לעיוורים וללקויי ראייה שיציינו ביום חמישי, ה-6 ביוני. בקטע משתתפת גם רותם אבוהוב, שמספרת בחצי צחוק (או שלא) על כך שתפסה את ההורים שלה שוכבים. אאוץ'.

ויצמן שנזכרת באאוטפיטים מחרידים שלבשה בילדותה או רפאל, שמספר איך ראה מכר מיותר וכל האחרים - מופיעים בהתנדבות, בקטע ההומוריסטי, תחת הסלוגן "לא רואים 6/6. תעצמו עיניים- ותראו". במסגרת היום המיוחד אגב, יערכו פעילויות מגוונות העוסקות בתחומי העיוורון, שאותן ינחה בנדק. פתחו עיניים בבקשה.


וואלה! סלבס הואשמה לא פעם שגרמה לאדם לאבד את מאור עיניו. זה לא הצחיק אותה.


ביץ' בביקיני: פריס הילטון חושפת גוף

זה רשמי: מה יש לקים קרדשיאן בבטן?

רואים את המטרה הנעלה? רכלו על כך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully