וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב אלוש מציג: תקרית מביכה על הבמה

וואלה! סלבס

2.6.2013 / 14:12

השחקן המסוקס רק רצה להרשים עם יכולות המשחק שלו על הבמה, כשאלמוני התפרץ באמצע השואו והפריע לאלוש - שלא הצליח לעצור את עצמו מלפרוץ בצחוק. וואלה! סלבס שקט באולם

אביב אלוש מוכר בזכות יכולות המשחק המרשימות שלו והכריזמה הרגועה שלו על הבמה, אבל מה קורה כשמישהו מפריע לו בהפתעה? מתברר שגם הוא יכול לאבד את קור הרוח. לפני כשבוע, כהופיע באחת מהצגות "אם יש גן עדן" בתיאטרון הבימה, השחקן הרציני פרץ בצחוק מתגלגל יחד עם השחקנים שבילו איתו על הבמה - לא בגלל עייפות או חוסר מקצועיות, אלא בגלל הפרעה מתמשכת ומציקה.

הכל קרה בגלל נמרוד קמר, שמוכר כאושיית רשת שמטריד אנשים מפורסמים ברחבי העולם, שהתפרץ לבמה בשעה שאלוש היה במהלך מונולוג מרגש שלו. המפריע, החל לשוחח עם השחקנים ואמר להם "אני נמרוד קצין שריון, רוצים להיות חברים שלי?" וגם "אולי תרצו שנצא לפאב יחד?". כן, בזמן שכל השחקנים מופיעים מול קהל חי והמום.

אביב אלוש. אביב חופי
מתפוצץ מצחוק. אביב אלוש/אביב חופי

למרות שאלוש ניסה להוריד את הבחור באלגנטיות, המטרידן העקשן לא הסכים להתפנות, תוך שהוא מצחיק את הקהל, את הצוות על הבמה ואת אלוש, שהתחיל להתגלגל מצחוק. רק כשהמאבטחים גירשו את קמר, כולם נרגעו והתחילו את המערכה הרצינית מחדש.

אלוש, לא מקצועי?
"לרגע נבהלתי, כי פתאום עלה בנאדם לבמה משום מקום. לא הבנתי מה, ואיפה ואיך זה קורה בכלל, הייתי בטוח שזה מישהו שעושה פרובוקציה נגד צה"ל, חשבתי שהבחור אלום קרב".

"ניסיתי בכל זאת להמשיך ולנסות להוריד אותו, כשנשארתי בדמות, אבל זה לא עבד וברגע שהבנתי שהוא חוזר - נפל האסימון שמשהו פה לא תקין. לקח לי ולקאסט עשר דקות להפסיק את הצחוק כדי לחזור להצגה מחדש".


וואלה! סלבס צוחקת רק מדבר אחד בעולם - נשירת השיערות של החתול הפרסי ירמיהו. צוחקת כדי לא לבכות שהבית נראה כמו מספרה בסוף יום עבודה.


מהירה ועצבנית: רשיונה של אירית רחמים נשלל

דנה רון על לוסי דובינצ’יק: ”יצאה לי מכל החורים”

רכלו על התקרית של אביב אלוש בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אביב אלוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully