וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ המטורף של דנה אינטרנשיונל

וואלה! סלבס

30.5.2013 / 8:02

אחרי שתיקה של כמה שנים, הדיווה הבינלאומית משחררת היום קליפ ראשון מתוך האלבום החדש - לקראת אירועי הגאווה, במסגרתם תשתתף במסיבה ורודה של שירזי. וואלה! סלבס לוקה

צילום מסך

נראה שבין כל עשרות השירים שיוצאים מדי שנה על ידי הזמרים הישראליים, כשזה מגיע לרמת קליפים - דנה אינטרנשיונל מתעלה על כולם - בכל פעם מחדש. כן, זה לא ממש משנה לכמה זמן תעלם הדיווה מהרדאר, החזרה שלה לתודעה תמיד תהיה מעניינת ורוב הפעמים תעורר פרובוקציה ובאזז. אז למקרה שתהיתם, היא עושה זאת שוב.

אינטרנשיונל, שעד היום התרכזה בעיקר בהופעות בחו"ל, תחזור בשבוע הבא לככב גם על הבמה בארץ במסגרת שבוע הגאווה של תל אביב. הזמרת תופיע במסיבת הגאווה המרכזית של מלך חיי הלילה, שמעון שירזי בשיתוף סמירנוף, במסגרת ליין ה-FFF (ותתקיים ב-7.6).

דנה אינטרנשיונל. צילום מסך
איזה בלונד! דנה אינטרנשיונל/צילום מסך

לרגל המאורע הנוצץ ואולי סתם כי הדיווה התגעגעה, היא החליטה לצלם קליפ לשיר החדש שלה "LOCA", או במילים פשוטות - משוגעת. וכמו תמיד, אצל דנה כמו אצל דנה - הכל בגדול.

בשבוע שעבר, הדרימה האינטרנשיונל ביחד עם שירזי שהפיק את הקליפ, הספר והמאפר הצמוד שלה מיקי בוגנים והבמאי רועי רז, עד לתחנת החשמל באשדוד. שם, בין הטורבינות, החליפה דנה מספר לוקים, פאות ושמלות - וצילמה את אחד הקליפים היותר מושקעים ומרהיבים שנראו בתעשיית המוזיקה הישראלית. צפו ושפטו בעצמכם.


וואלה! סלבס רוצה להיות דנה אינטרנשיונל כשתגדל.


מי ריסס גרפיטי בבית של דנה אינטרנשיונל?

חולקים צלחת? ציון ברוך ויאנה יוסף זוללים

יהודה לוי סירב להנחות את ”אקס פקטור”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully