וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ריסס גרפיטי בבית של דנה אינטרנשיונל?

וואלה! סלבס

28.5.2013 / 0:16

דיוות הפופ האינטרנשיונל חזרה מהופעה מעבר לים בסוף השבוע, רק כדי לגלות הפתעה מוזרה - כתובת גרפיטי שרוססה מחוץ לדלת ביתה שבתל אביב. אז מה עשתה? וואלה! סלבס צבע טרי

הערצה לאמן אהוב יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות, נניח במכתב אהבה או צילום משותף עם הכוכב. אבל יש כאלה שבוחרים להפגין את אהבתם בכל מני דרכים שונות ומשונות, שאלו את דנה אינטרנשיונל. הדיווה המקומית נסעה בסוף השבוע האחרון להופיע במוסקבה שברוסיה במסגרת אירוע פרו-ישראלי, אך כשנחתה בתחילת השבוע בחזרה בארץ חיכתה לה הפתעה בפתח הבית - כתובת גרפיטי.

דנה אינטרנשיונל. איתן טל, תמונות גולשים
מה לעשות?! דנה אינטרנשיונל/תמונות גולשים, איתן טל

אינטרנשיונל, מותשת מהטיסות, ההופעה והשהות בחו"ל, גילתה שמעריץ אדוק ככל הנראה רצה רק לשמח את הזמרת בעזרת מיכל ספריי. לא נכתב שם "גוש, תלך מכאן" או "ויוה לדיווה, ויוה ויקטוריה", אלא דווקא - "דנה אינטרנשיונל מלכה". כן, המשפט המחמיא נחקק בצבע ממש פסיעה מחוץ לביתה הפרטי בלב העיר הגדולה.

אבל כוכבת כמו דנה לא תיתן לתקלת תהילה קטנה להטריד את מנוחת השכנים שלה. אז מה עשתה? כמו אישה טובה, דנה לקחה מברשת ודלי צבע - ועברה על הכתובת בצבע טרי. טוב, לא לחלוטין, היא סוג-של-שכחה להסתיר את המילה "מלכה". בכל זאת, מיס אינטרנשיונל יודעת מה היא שווה.


וואלה! סלבס מרססת את חדר הזבל בבניין שלה פעם בשבועיים בכתובות נאצה נגד החתול של גברת נמירוביץ' - פרעה. מיאו.


בכורה: הקליפ הגאה של עומר אדם

איך ביונסה מצילה את הקריירה של ליידי גאגא?

רכלו על הכתובת בביתה של אינטרנשיונל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully