וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי: בר רפאלי תנחה את מצעד הגאווה

וואלה! סלבס

28.5.2013 / 12:25

הטופמודל תעשה שמח עם הקהילה הגאה המקומית - כשתיקח חלק באירועי מצעד הגאווה הצבעוני בשבוע הבא, ותנחה את המסיבה הרשמית בחוף הים של תל אביב. וואלה! סלבס תרימי

אחרי השיר המיוחד של עומר אדם, הנה הפתעה נוספת לקהילה הגאה בישראל: בר רפאלי, טופמודל משובחת והייצוא הישראלי הלוהט ביותר בעולם בשנים האחרונות, תנחה את מסיבת מצעד הגאווה שתיערך ביום שישי הבא (7.6). הדוגמנית, תשמח את הגאים וחבריהם שיגיעו עד לחוף גורדון התל אביבי, כשתגיש את המופעים הלוהטים.

בר רפאלי. splash
תרקוד על המשאיות? בר רפאלי/splash

רפאלי, שרק לאחרונה הוכרזה כמנחה הרשמית של "אקס פקטור ישראל", תתרגל את יכולת ההנחייה שלה במסיבת החוף הגאה שתתקיים אחר הצהריים. בין השאר, באירוע ייקחו חלק גם גל אוחובסקי ואורנה בנאי הגאים, כשהקהל יקפץ לצלילי השירים של מיכל אמדורסקי, מאיה סימן טוב, ניקה וכאמור עומר אדם, בין די ג'ייז של המסיבות המובילות בקהילה.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, שכנראה יבלה לצד רפאלי באירוע, הסביר שהוא מאמין כי "תל אביב היא עיר של סובלנות, שאף הקימה את המרכז הגאה, ואני מקווה שתהיה למגדלור ומצפן לערים אחרות בארץ בנושא זה". עם הטופמודל בתור הפרזנטורית של האירועים, אין ספק שלמצעד הצבעוני תהיה אקסטרה-תשומת-לב.


וואלה! סלבס הוזמנה אף היא לקחת חלק באירועי מצעד הגאווה. בתור נהגת משאית.


מי ריסס גרפיטי בבית של דנה אינטרנשיונל?

הו, לא: שונית פרג’י ביטלה את החתונה

בר תרים לכם? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully