וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנטור לחיים? יובל בנאי מבריז לכוכב "דה וויס"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

23.5.2013 / 10:58

אסף גד חנון מהעונה האחרונה של תכנית הכישרונות, הופיע אתמול לראשונה. בנאי המנטור הצמוד, היה אמור להיות איתו על הבמה - אבל ביטל ברגע האחרון. וואלה! סלבס נו, נו, נו

אסף גד חנון, שהתמודד בעונה אחרונה של "דה וויס", הצליח להשאיר חותם על הקהל בבית ועל המנטורים שלו מלהקת משינה. נכון, למרבה הצער הוא חווה את מותו קורע הלב של אמו ממחלה במהלך העונה - אך על אחד המאמנים הצמודים שלו, יובל בנאי, הוא עשה רושם בעיקר בזכות יכולותיו הווקאליות המרשימות. כל כך מרשים, עד שבנאי אפילו הסכים להתארח על הבמה במהלך הופעת הבכורה של חנון כאמן סולו, אבל בסופו של דבר לא הגיע למקום. מה קרה? תינוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות רודי ביינסין ודניאלה מילוא הגיעו. אסף גד חנון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוגר העונה השנייה של "דה וויס", הזמין את בנאי להתארח בהופעה שנערכה אמש (ד') במועדון ה"זאפה" שבתל אביב, לצד חברות לנבחרת מהתכנית, רודי ביינסין ודניאלה מילוא. חברים כמו ניב מנצור, סהר שרב ורוני פרי, כבר חיכו בהתרגשות בקהל - אבל רק בנאי לא בא. שעה קלה לפני שחנון עלה על הבמה, המנטור האוהב שלח לו הודעה שהוא נאלץ לוותר על השתתפותו במופע, בגלל שהוא צריך לטפל בתינוק בן שלושת החודשים שלו.

יובל בנאי. אביב חופי
בגלל הבייבי. יובל בנאי/אביב חופי

אהרון, הבייבי בן המשותף לבנאי ולעמליה רוזנבלום, נולד בחודש פברואר האחרון. מאז, התעסק בנאי בהחלפות וטיולים, כמו גם בסיום העונה של "דה וויס". כנראה שלהגיע להופעות מתוכננות של הכשרונות שטיפח, כבר אין לו זמן.

אסף, התבאסת על בנאי?

"בערך שעה לפני ההופעה קיבלתי ממנו הודעה שהוא צריך להשאר עם התינוק בבית, והוא שולח לי את ברכת הדרך. ההרגשה היתה שהוא נמצא שם איתי. הוא ושלומי ברכה יהיו שם בפעמים הבאות".


וואלה! סלבס מבריזה רק מפגישות של קבוצת התמיכה לדיאטה שלה.


לאב, מי: עדי נוימן ובעלה בדרך לירח דבש

קאשה שותה את השתן של עצמה, שוב

רכלו על ההברזה של בנאי בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוגש. אסף גד חנון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully