וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצער: אמו של מתמודד "דה וויס" נפטרה

וואלה! סלבס

26.2.2013 / 14:23

רגע אחרי שאסף גד חנון הודח מהתכנית המצליחה, קיבל המתמודד את הבשורה המרה - אמו, שחלתה בסרטן לפני זמן מה, הלכה לעולמה. מפיקי "דה וויס" הגיבו למקרה המצער

המתמודד הכריזמטי של חברי להקת משינה, הודח באחד הפרקים האחרונים מ-"דה וויס". למרות זאת, אסף גד חנון הצליח להשאיר חותם, ועשה זאת בקלות יתרה. מלבד יכולתיו הווקליות המרשימות, זכורה במיוחד מערכת היחסים הקרובה והמתועדת שטיפח עם אמו. כבר בתכנית הראשונה סיפר המתמודד על מחלתה הקשה. כעת, חודשים אחרי, מרים חנון הלכה לעולמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך התכנית. אסף ואמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

העוקבים אחר התכנית, ודאי יזכרו כי המתמודד גד חנון שיבח את אמו בכל הזדמנות, וסיפר על תמיכתה בהחלטתו לעסוק במוסיקה. מקורבים לזמר סיפרו כי בזמן הצילומים לתכנית, גד חנון נסע לאמו על מנת לנצל את הזמן שנותר לה.

"לפני כשנה וחצי חזר לבקר אותנו האורח הקשה, הרע המכוער. לאמא יש סרטן בכבד", אמר למצלמות במהלך האודישנים, "כרגע אנחנו נמצאים באיזושהי מהמורה, ואת המהמורה הזו אנחנו נעבור ביחד. אמא תצא מזה. היא תילחם כמו שהיא נלחמה כל החיים שלה - על כל דבר קטן", הוסיף אסף בנחישות.

מפיקי התכנית הגיבו למקרה. "משתתפים בצער רב על פטירת אימו של אסף גד חנון, שהלכה לעולמה בתחילת השבוע. אסף, אנחנו מחזקים אותך ואת המשפחה ואוהבים מאוד. יהי זכרה ברוך", כתבו בדף הטוויטר.


וואלה! סלבס מחזקת את אסף המוכשר מרחוק, ומשתתפת בצערו.


רוצים לכתוב לאסף? עשו זאת בדף הפייסבוק

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully