וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, מאמא: קייט ווינסלט בהריון שלישי

שירות וואלה! סלבס

5.6.2013 / 10:55

השחקנית האנגליה שנישאה לפני כחצי שנה בפעם השלישית, מטפחת בטן קטנה שבתוכה גדל יורש העצר שלה עם בעלה נד רוקנרול - שיהיה ילדה השלישי. גלידה, מישהו? וואלה! סלבס באמפ

מתברר שגיל 37 בחייה של קייט ווינסלט, שחקנית מוכשרת לכל הדעות, עומדת בסימן שלישיות. לפני כחצי שנה התחתנה בפעם השלישית עם בן הזוג נד רוקנרול - ואמש (ג') הודיעה לעולם שהיא בהריון שבסופו ייוולד לזוג הנשוי ילד שלישי. כן, זה יהיה הבייבי הראשון המשותף עם השניים, אבל מספר שלוש של ווינסלט, שכבר מגדלת בת ובן בני 12 ו-9, מנישואיה הקודמים כמובן.

קייט וינסלט ובעלה השלישי. Vince Caligiuri, GettyImages
בקרוב אצלכם. קייט ווינסלט עם נד/GettyImages, Vince Caligiuri

החברה טובה של ליאונרדו דיקפריו, שאפילו הביא אותה לטקס החתונה הסודי שלה, הודיעה לתקשורת באנגליה שהיא ובעלה "מאושרים לספר על ההריון", וכי העולל צפוי להגיח לעולם לקראת סוף 2013. לפי דיווחים בתקשורת הבריטית, השחקנית האנגלייה כבר מטפחת כרס קטנה - כך שבקרוב ווינסלט כבר לא תוכל להתחמק ממבטים לעבר הבטן שבה גדל התינוק.

מר וגברת רוקנרול הכירו בשנת 2011, זמן קצר אחרי הפרידה של קייט מבעלה השני, הבמאי סם מנדז. נכון שלא מדובר בשם המשפחה השגרתי ביותר, אבל כשהאחיין של המיליארדר הבריטי, סר ריצ'ארד ברנסון, מציע - גם ווינסלט האיכותית הסכימה לחלוק איתו את שארית חייה, בערך. הבחור שלף טבעת בקיץ הקודם, ובחודש דצמבר האחרון הם אמרו אחד לשנייה "איי דו". כעת, יצטרף גם תינוק משותף לתמונה. מרגש.


וואלה! סלבס מוכנה להיות בתה הרביעית של קייט, עוד מאז שראתה אותה על הטיטאניק. גם ככה רוב הזמן אומרים לה שהיא מתנהגת כמו ילדה קטנה.


OMG: בני ומירי מ”האח הגדול” נמרחים

פלס: ”אם יאשרו נישואין חד מיניים אתחתן”.

אחלו לקייט הרבה מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully