וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה במזל: קייט ווינסלט התחתנה בפעם השלישית

שירות וואלה! סלבס

27.12.2012 / 9:56

שנתיים וחצי אחרי שהתגרשה מבעלה השני, השחקנית הבריטית אמרה "איי דו" לצמוד נד רוקנרול - בטקס חתונה סודי. החבר ליאונרדו דיקפריו ליווה את השניים. וואלה! סלבס שוברת כוס

הפעם השלישית מתוקה יותר? אם תשאלו את קייט ווינסלט, שנישאה החודש לבעל מספר שלוש, התשובה היא כנראה שכן. השחקנית האנגליה התחתנה בטקס סודי שנערך בניו יורק, לבן זוגה מזה שנה וחצי, נד רוקנרול. באירוע, שעליו לא ידעו אפילו ההורים של הזוג המאושר, נכחו רק מספר מצומצם של חברים קרובים ושני ילדיה של ווינסלט בת ה-37 מנישואיה הקודמים.

קייט וינסלט ובעלה השלישי. Vince Caligiuri, GettyImages
מר וגברת רוקנרול. קייט ווינסלט עם נד/GettyImages, Vince Caligiuri

למרבה ההפתעה, בין האנשים הבודדים שזכו לכבוד להיות מוזמנים לאירוע, גם השותף של ווינסלט להצלחת הסרט "טיטאניק" - ליאונרדו דיקפריו, שנבחר להיות זה שמוסר את הכלה לבעלה החדש. אחד החברים שנכחו במקום הסביר שהבחירה בדיקפריו היתה פשוטה, כי הוא "פשוט החבר הכי טוב שלה". הבנת את זה, רפאלי?

מר וגברת רוקנרול הכירו בשנת 2011, זמן קצר אחרי הפרידה של קייט מבעלה השני ואבי ילדיה, הבמאי סם מנדז. מאז השניים היו צמודים תמיד. אמנם לא מדובר בשם המשפחה השגרתי ביותר, אבל כשהאחיין של המיליארדר הבריטי, סר ריצ'ארד ברנסון, מציע - גם ווינסלט האיכותית תסכים להצעת הנישואים הסודית שלו. הבחור שלף טבעת בקיץ, ומוקדם יותר החודש הם סוף סוף אמרו אחד לשנייה "איי דו". מרגש.


וואלה! סלבס מחכה לרגע שבו תדחה הצעת נישואים ממיליארדר. אבל רק כי לא יפה לה ללבוש לבן.


קייט ווינסלט מצילה ממוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully