וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך המדהים של כריסטינה אגילרה

שירות וואלה! סלבס

16.5.2013 / 14:35

אחרי הביקורת שספגה על העלייה במשקל והבגדים המפוקפקים, הדיווה מפתיעה בתמונה בעירום חלקי של גוף חטוב במיוחד. בואו לראות את הגזרה החדשה של אגילרה. וואלה! סלבס בומבה

עד לא מזמן, כולם דיברו על דבר אחד בלבד בקשר לכריסטינה אגילרה. לא על השירים שלה, העובדה שהיא מנטורית על המסך או על כך שהיא זמרת בעלת קול גדול במיוחד - אלא עסקו דווקא במשקל שלה, שבשנים האחרונות עלה בהתמדה, זאת לעומת הבגדים שלבשה, שרק הפכו לקטנים יותר וגרמו לה להיראות כמו פעמיים אגילרה. כעת כריסטינה מראה שלא עוד משקל עודף, מעתה היא כריסטינה החטובה של פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עדיף - לפני או אחרי? כריסטינה אגילרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה שצייצה היום (ה') לרשת היישר מצילומי קליפ חדש בהשתתפותה, כריסטינה לובשת חצאית צמודה וחזייה הדוקה בלבד. לוהט? מאוד וכנראה גם גורם לכל אלה שפעם שמחו לספר כמה השמינה להתפוצץ מקנאה. גבירותי ורבותי, מהפך - קבלו את אגילרה, מודל 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובמבט קרוב יותר. אגילרה מודל 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור מה גרם לכריסטינה, שבעונה האחרונה של ריאליטי הכשרונות האמריקני "דה וויס" הוחלפה בזמרת שאקירה, להשיל את הקילוגרמים שהדגישו את הקימורים שכל כך אהבה לחשוף. הרי היא אמרה בעצמה שהיא "מלאה יותר וטוב לי עם עצמי". כנראה שהיום טוב לה יותר להיות עצמה, רק מינוס כמה פאונדים על המשקל.


וואלה! סלבס לא מורידה במשקל מאז שנת 1988. אין טעם, היא פשוט נורא מלאה. בעצמה.


יפה בלבן: אשטון קוצ’ר חוגג את שבועות

אנג’לינה ג’ולי תעבור ניתוח גם להסרת השחלות

רכלו על המראה החדש של אגילרה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully