וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה גדול: ליהיא גרינר VS ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

12.5.2013 / 9:49

כשהמעושרת עם הפה הגדול עקצה את מלכת הטראש בראיון לעיתון סוף השבוע, גרינר לא נותרה חייבת והחזירה לראידמן - שלדבריה "קיבלה במתנה את הקריירה". וואלה! סלבס דוקרת

אין כמו קרב חתולות מפורסמות כדי לפתוח את השבוע, כשהפעם זו לא מיס בר זוהר, אלא דווקא ניקול ראידמן שהחליטה להתעסק עם מלכת ההשקות המוכרת לא פחות - ליהיא גרינר. המעושרת שידועה בזכות פליטות הפה המשעשעות שלה, עקצה את מלכת הטראש המקומית בראיון לעיתון סוף השבוע. התגובה של גרינר לא איחרה לבוא. סכסוך ענק? כנראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי המלכה? ליהיא גרינר וניקול ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל החל כשראידמן אמרה לעיתון "7 לילות", שבאירועים שהיא מפיקה, לא ימצאו אותה "משחדת איזו ליהיא גרינר, שלא ברור לי באופן אישי מה זו התופעה הזו". כן, זה שורף.

גרינר אולי לא תוזמן לאיוונטים נוצצים של גברת ראידמן, אבל יצרה איתה קשר עקיף בעמוד הפייסבוק שלה כשהעלתה צילום של הראיון בצירוף מילה שמסבירה בדיוק מה שהיא מרגישה כלפיה - "Seriously?" (ובתרגום חופשי, "ברצינות?").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנות! גרינר נגד ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"את זה אומרת מישהי שקיבלה במתנה את הקריירה שלה ואת כל הכסף שיש לה", ציינה גרינר כתוספת לתמונה ופתחה בסכסוך ריאליטי-על. אפשר להניח שהנקמה של המעושרת כנראה תבוא לדי ביטוי ממש בקרוב, או שאולי כעת ניקול תמליץ לה על תרופת הפלא שכבר רשמה בעבר לגל אוחובסקי - "כוסטינול". מיאו.


וואלה! סלבס לא מסתכסכת עם ניקול או עם ליהיא, אבל אין לה בעיה לריב עם חוליו, המנקה המזמר מחדר המדרגות.


כמה באמת עלה האירוע של ניקול ראידמן?

מיוחד: קרין הפורשת מ”האח הגדול” מדברת

רכלו על שתי החתולות המעושרות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully