וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב חתולות: ניקול ראידמן נגד גל אוחובסקי

וואלה! סלבס

28.4.2013 / 0:00

בדיוק כשהאורות כבו, וחגיגתה של כוכבת "מעושרת" הגיעה לסופה - העיתונאי החליט לבקר אותה בחריפות. "היא לא רק נרקיסיסטית, אלא גם ממש לא חכמה כמו שהיא חושבת". ראידמן, השיבה אש. וואלה! סלבס OMG

נראה שאין דבר ממכר יותר מסכסוכים עסיסיים בתעשייה המקומית, בעיקר אם הם כוללים פרסונות חסרות מעצורים. כעת, תשאפו עמוק, כיוון שזה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע האחרון. כוכבת "מעושרות" – ניקול ראידמן, ואיש התקשורת – גל אוחובסקי, שלפו ציפורניים והחלו לשרוט זה את זו בקצב מסחרר. מיאו.

כיצד הכל התחיל? ובכן, טור דעה אחד, שפרסם אוחובסקי רגע אחרי אירוע השקת הבושם השנוי במחלוקת, הביא לרתיחה בגזרתה של ראידמן. הוא: "זה היה מופע של בזבזנות פרועה וריקנות מתפרצת". היא: "שולחת לך (אוחובסקי) את מוצר המדף החדש שלי – 'כוסטינול' – בכדי שתוכל להקיא את המרמור שלך עליי כמה שיותר". כן, מדובר בתסריט אימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא VS הוא. ניקול ראידמן וגל אוחובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היא לא רק נרקיסיסטית, אלא גם ממש לא חכמה כמו שהיא חושבת", כתב אוחובסקי בכתבתו האישית שפורסמה במגזין סוף השבוע ביום ה' (25.4). "ראידמן חיה בבועה ויש סביבה מספיק אנשים שמשקרים אותה ואומרים לה שהיא מהממת. איש לא הסביר לה שבסוף השבוע הנוכחי אין אדם בישראל, שיבוזו לו יותר", הוסיף והחריף את דבריו. במקום האירוע הגרנדיוזי שהרימה לבדה, ראידמן יכלה, לטענת אוחובסקי, להפנות את הממון למקומות אחרים – כאלו שבאמת זקוקים לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך היא ענתה לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעושרת, שבדיוק סיימה את החגיגות, נתקלה כפי הנראה בביקורת הנוקבת של אוחובסקי - ולא נתנה לדברים לעבור בשתיקה. כך כתבה בדף הפייסבוק האישי שלה: "גל אוחובסקי היקר, אני מתנצלת שלא הוזמנת לאירוע, הבנתי שמאד נפגעת ממני. אני מתנצלת ושולחת לך את מוצר המדף החדש שלי 'כוסטינול' -פעמיים ביום לפני האוכל, בכדי שתוכל להקיא את המרמור שלך עלי כמה שיותר. שבת שלום ומבורך לך ולכל מי שזקוק לתרופת הפלא החדשה שלי". פיו.


וואלה! סלבס לא יודעת כיצד לאכול את המילים הקשות הללו, ולכן היא תאכל כובע.


כמה באמת עלה האירוע של ניקול ראידמן?

מי יפלוט את ה"מיאו" האחרון? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully