וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רוסלנה עושה כשהיא פוגשת את אייל גולן?

טל דרורי

25.5.2013 / 0:40

הדוגמנית החליטה לענות על השאלון הקצר וסיפרה מה היא עושה כשהיא פוגשת את האקס המפורסם שלה ברחוב. וגם: רודינה מגלה מה היא אוהבת אצל הגברים. וואלה! סלבס מלכת קרח

צילום: מור שאולי, עריכה: אמיר קוטיגרו

אם חשבתם שיש סיכוי כלשהו לקאמבק זוגי של אייל גולן והאקסית הצעירה שלו, הדוגמנית רוסלנה רודינה, נראה שתצטרכו להמתין עוד זמן רב. אחרי שסיפרה לוואלה! סלבס שהיא והזמר הלאומי כבר לא בקשר, היא עונה על בוחן הפתע ומספרת שאם תבחין באקס ברחוב, כל מה שתעשה הוא לומר לו "שלום" יפה ואז מיד תמשיך הלאה. לוהט? יותר בכיוון של קר כקרח.

רוסלנה רודינה. מערכת וואלה!
אייל מסר "היוש". רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!

אם אתם גברים שמעוניינים לזכות בלבה של הדוגמנית, היא מגלה לכולם מה הם צריכים להיות - "לא שחיפים, לא יפים מדי. גבר צריך להיות גבר", מסבירה רודינה. האם אתה צריך להיות סוג של זמר מסוקס כדי לכבוש אותה? ייתכן. אז, הזוכה המאושר בלבה יבחין שלפני השינה כל מה שהיא עושה הוא לצחצח שיניים. תענוג.

רוסלנה, אם לא היתה מתפרסמת בזכות השידוך המוצלח עם הזמר, מסבירה שהיתה רוצה להיות שחקנית מוכרת. עדיין יש לה זמן לזה, היא רק חייבת לזכור שהביצה המקומית מלאה בנחשים - הדבר שממנו היא הכי מפחדת בעולם. פססססססס, ברור.


חכם סיני אמר פעם לוואלה! סלבס ש"נשים לא שונות מנחשים". מצד שני, הוא גם אמר לה לאכול שתי ארוחות פחות ביום, זה לא שהיא הקשיבה.


רוסלנה רודינה על אייל גולן: ”אנחנו לא בקשר”

מציצים: רוסלנה רודינה במחשוף עמוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully