וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה על אייל גולן: "אנחנו לא בקשר"

טל דרורי

6.5.2013 / 0:00

סוף שבוע מפנק במלון בים המלח, משך כמה מפורסמים עד למקום הכי נמוך בעולם - כדי לבלות לצד פנינה רוזנבלום, עומר אדם והאקסית של אייל גולן בביקיני. וואלה! סלבס מינרלים

צילום וידאו: מור שאולי עריכה:אמיר קוטיגרו קריינות: נועה רוזין

סוף השבוע האחרון היה נוצץ במיוחד עבור המבקרים בים המלח - שנפשו סמוך לים שבו כולם צפים בין כמה פרסונות מוכרות, כאלה שהגיעו במיוחד לחופשת בטן-גב-ומינרלים במלון "רויאל רימונים ים המלח". לכן, גם וואלה! סלבס ארזה את בגד הים הנוצץ שלה והגיעה להתחכך ברמה גבוהה, אבל במקום הנמוך ביותר בעולם.

"אני קצת מפחדת מכל הפיתולים, עם כל המשאיות שם למעלה, אני נכנסת לסטרס", הודתה המעושרת, לאה שנירר, על החוויה שלה בדרך למלון ה-VIP מול הים המיוחד. "נהג אחד נכנס למסלול שלי ואמרתי לעצמי הוא מטורף", נזכרה מלכת הבלונד פנינה רוזנבלום בנסיעה שלה, "עצרתי בצד הדרך לראות מה הוא עושה, כי זה היה פשוט מפחיד".

סלבס בים המלח 2013. אביב  חופי,
שום מילה על אייל. רוסלנה וחברות בים המלח/אביב חופי

בין הופעות של קובי פרץ לזו של שלומי סרנגה, טבלו בבריכה הצוננת גם דפנה שחר, עומר אדם ואביהו שבת, שנהנו ממשקאות ופינוקים על חשבון הבית, כשיוצאת "דה וויס" אופיר בן שטרית מסתכלת על כולם מהצד ומבהירה שהיא שם "עבור ההורים שלה".

לחגיגה הגיעה גם רוסלנה רודינה, שעשתה את הדרך עם המון חברות רק להתארח במלון כמו VIP. "באתי לאכול, לנוח, לחזור לשגרה בשבוע הבא", סיפרה האקסית של אייל גולן, שהסבירה שהיא כבר לא בקשר עם הזמר, אז אם וואלה! סלבס חטטנית מספיק כדי לשאול אותה אם יגיע לבלות איתה את הנופש - היא כנראה תצטרך להתקשר לגולן ולברר אתו את הסוגיה בעצמה. אם את אומרת.


וואלה! סלבס עונה תשובות יבשות ממש כמו רוסלנה, לכל מי ששואל אותה איך היה בים המלח. מה, אין שם לחות!


גאה להציג: עומר אדם מצטלם למצעד הגאווה

גם ניקול ראידמן שוב חוגגת בגדול

רכלו על הסלבס בים המלח בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully