וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עפר שכטר ולירן כוהנר יוצאים

וואלה! סלבס

7.5.2013 / 0:00

אחרי שהשאירו את האקסים המפורסמים מאחור, שניים מהבלונדיניים הלוהטים בביצה החליטו לנסות אחד את השנייה. האם כוהנר תכבוש את שכטר הרווק ההולל? וואלה! סלבס רומנטית

חובבי הבלונד, הזוג הבא עשוי לשמח אתכם: עפר שכטר אולי נחשב רווק פרוע, אך ייתכן שבקרוב מאוד ישנה את הסטטוס לתפוס חזק, על ידי לא אחרת מאשר לירן כוהנר. השחקן והדוגמנית-מגישה, שבעבר ניהלו מערכות יחסים פוטוגניות, יצאו לאחרונה לכמה דייטים לוהטים, כך נודע לוואלה! סלבס.

על פי מקורבים לשניים, זו תחילתה של עוד מערכת יחסים בין מהרווקים הלוהטים של הביצה המקומית, שמפגינים חום וקרבה כשהם מבלים יחד - כך שהעניינים עושים רושם רציני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצד שלו, הצד שלה. לירן כוהנר ועפר שכטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכטר בן ה-32 וכוהנר בת ה-24, הכירו ככל הנראה באחד משלל המסיבות וההשקות הנוצצות שאותן הם פוקדים בתקופה האחרונה, כשהאחרונה היתה אירוע מכירה לתרומה ביום חמישי שעבר. אז, יכלו להשיק כוסית משקה ולקבוע למפגש אינטימי יותר, כפי שקרה בימים האחרונים.

שכטר השובב, סיים לפני כחודשיים את הזוגיות האחרונה שניהל עם הדוגמנית פאולינה אלברשטיין (שנכנסה השבוע כמתמודדת לבית "האח הגדול") - ומאז טרח להבהיר כמה הוא נהנה להיות הרווק העליז.

כוהנר לעומתו, לא נראתה עם גברבר לצדה מאז חודש ינואר האחרון, אז נפרדה מהזמר נתן גושן, כשלפניו ניהלה קשר עם הדוגמן אורן תורג'מן והכדורסלן עומרי כספי. כעת, נראה שהם מצאו את הדייט המושלם בכדי להמשיך איתו הלאה בחייהם.

שכטר, לירן היא האהבה החדשה שלך?
"מעריץ שלה מערוץ ניקולודיאון. מקריין לה את הפרומואים".


וואלה! סלבס ממש רוצה לצאת לדייט עם הגבר שבו היא חושקת - פינוקיו. משום מה היא מרגישה שהוא ממציא תירוצים כדי לדחות אותה.


כוהנר על הפרידה מגושן: ”זה נגמר והחיים ממשיכים”

העוגות לצה”ל: עפר שכטר מפנק חיילות

רכלו על הזוג הבלונדיני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully