וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כוהנר על הפרידה: "זה נגמר והחיים ממשיכים"

וואלה! סלבס

14.2.2013 / 10:14

הבלונדה שהיתה צמודה עד לא מזמן לנתן גושן, סיפרה על סט הצילומים כי "היה טוב וטוב שהיה" - וכעת היא ממשיכה הלאה. בימים האחרונים, היא מחפשת דירה. וואלה! סלבס הומלס

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הפרידה של מלכת היופי במיל', לירן כוהנר ובן זוגה הזמר נתן גושן, צצו הרבה השערות לגבי טיב היחסים ביניהם. מדורי הרכילות פרסמו שהשניים לא באמת נפרדו וכי הם בסוג של מריבה ובקרוב הם ישלימו. אז זהו, שלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא ביחד. לירן כוהנר מתאפרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות התזמון האירוני (יום האהבה וכאלה), וואלה! סלבס מביאה לכם לראשונה את תגובתה של הבלונדה הלוהטת, שלא משתמעת לשני פנים. אתמול (ד'), הגיעה כוהנר לסט הצילומים, על מנת לקחת חלק בקמפיין של צמד מעצבי השיער, ג'קלין ואביגדור ליכטנשטיין, לצדן של הדוגמניות שני חזן וילנה ראלף.

על סט הצילומים, סיפרה הכוהנר לכל מי שרק הסכים לשמוע כי היא וגושן כבר לא ביחד, וזה סופי. "אני סבבה לגמרי", סיפרה כוהנר, "היתה תקופה יפה, אבל זה נגמר באופן סופי והחיים ממשיכים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקנת. כוהנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים למלכת היופי במיל' ידעו עוד לספר כי הרווקה הלוהטת מחפשת בימים אלו דירת שני חדרים במרכז תל אביב - בסכום שלא יעלה על 4,500 שקלים. בינתיים, אם אתם רוצים לשלוח לה מכתבי אהבה, תשמחו לדעת שהיא גרה אצל ענבל שלוי, כן אותה אחת שיוצאת עם שלום מיכאלשווילי.


כשוואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה לפני שלוש שנים, היא עברה לגור בחדר המדרגות. תקפצו לקפה, היא עוד שם.


המתמודדת הדתיה מ"דה וויס" צמודה לאביב

על התופים: בר רפאלי לוהטת בסן רמו

עצובים? רכלו על הפרידה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully