וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים למעבר: הבית של גאולה אבן עומד למכירה

וואלה! סלבס

8.5.2013 / 0:02

חיי האהבה של אשת התקשורת ושר הפנים הופכים למסעירים יותר, מלבד החתונה הקרבה והצאצא המשותף, ישנם גם נכסים – שלה ושלו – מהם צריך להיפטר, על מנת שיעברו לגור יחדיו. וואלה! סלבס עולה שלב

השמחה הפכה למשולשת: מלבד העובדה שבקרוב מאד גאולה אבן תעמוד תחת חופה לצד ארוסה - גדעון סער, כשבבטנה מתפתח הצאצא המשותף של הזוג המלכותי – וואלה! סלבס גילתה שאשת התקשורת כבר הניחה שלט "למכירה", בביתה שבנס ציונה. אז, האם עכשיו הם מחפשים אחר נכס משותף? סביר להניח שכן. היכן הוא יימצא? ובכן, על פי כמות הזמן שהעבירו בהשתוללות בעיר הגדולה, תל אביב היא אופציה אידיאלית.

גאולה אבן, גדעון סער. אביב חופי
כאן גרים בכיף. גדעון סער וגאולה אבן/אביב חופי

בשלב זה, לא נבחר האדם שיזכה לרכוש את הנכס הפרטי של אשת התקשורת, שכפי הנראה כבר ערוכה ודרוכה לחייה המשותפים עם שר הפנים. עד אשר תיפול החלטה בנושא זה, אפשר להתרכז בטקס החתונה, אשר צפוי להתקיים בעוד כחודש – ועל פי ההשערות, יהיה צנוע עד מאד ולא יכלול מוזמנים רבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למכירה: הבית של גאולה אבן. מעוניינים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע האחרון, הצמד חמד נצפה בעת שערך סיבוב בשדרות רוטשילד, במסגרת פרויקט "בתים מפנים". כבר אז ניתן היה להניח שאבן וסער מחפשים אחר קן אהבים בו יגדלו בנחת את העולל העתידי. בתשעת החודשים הקרובים, הזוג המתוק, שכבר יענוד על אצבעותיו טבעות נישואין - יוכל להעביר את ימיו בצוותא, בפרטיות אין קץ ובציפייה לתינוק הקטן.


גם וואלה! סלבס מוכרת את המלונה בה התגוררה בשלוש השנים האחרונות.


גאולה אבן בהריון מגדעון סער

גדעון סער וגאולה אבן מתחתנים

היכן יקנו בית משותף? נחשו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully