וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה לקייטי פרי: "תצליפי בי"

שירות וואלה! סלבס

25.4.2013 / 14:34

ריהאנה החליטה לחגוג במועדון חשפנות - שם בזבזה כספים, התלטפה ובעיקר הוכיחה לכולם שהיא אכן ילדה פרועה. קייטי פרי לא הוזמנה ונעלבה. אז איך השלימו? וואלה! סלבס בננות

מה קורה כשהילדה הכי רעה בתבל, לא מזמינה את ה-BFF כמעט הכי רעה בתבל לבילוי לילי? ובכן, מדובר בתוהו ובוהו. על פי דיווחים מעבר לים - ריהאנה יצאה לסיבוב במועדוני חשפנות יחד עם חברים ומכרים, מהר מאוד - הבילוי הפך לשובב יותר. קייטי פרי, החברה הטובה, גילתה שלא הוזמנה לסיבוב בעיר הגדולה. זה נגמר כשרי-רי הודיעה לקייטי, "אני מרשה לך להצליף בי". מיאו.

בסוף השבוע האחרון, ריהאנה העבירה זמן רב במועדונים המפוקפקים שבמיאמי, ובזבזה יחד עם חבריה אלפים רבים של דולרים, הכל - בשביל עוד ריקוד סליזי שיתבצע בחיקה. הכל בשעה שקייטי נשארה לבד בלוס אנג'לס, הרחוקה כמובן.

ריהאנה, קייטי פרי. GettyImages
חמודות. ריהאנה וקייטי פרי מראות אהבה/GettyImages

אתר TMZ חשף תיעוד נדיר מאותו הערב, בו נתפסה ריהאנה על ידי מצלמה בשעת מעשה - כשהיא מצליפה ביד אחת בשיבנה של רקדנית מוכרת, וביד השניה משליכה מזומנים. כן, זה מלוכלך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעה, רעה, רעה. עכשיו, טוב לך? ריהאנה וקייטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוידיאו המדובר של הזמרת, צולם במועדון "KOD" - אליו, פרי לא הגיעה. אחרי שהתמרמרה על כך בטוויטר, צייצה לה החברה ריהאנה שהיא מוזמנת להשלים את הבילוי על גופה שלה. מעורר, כי כנראה שמדובר בשבוע המעשים הרעים של חבורת רירי. וואטאבר.


גם וואלה! סלבס מפזרת מזומנים, אבל רק על כדורי פלאפל משובחים, מהדוכן של נחום.


קייטי פרי לקריסטן סטיוארט: ”אני רוצה לצאת עם פטינסון”

גווינת' פאלטרו שכחה את התחתונים בבית

ילדות רעות, או סתם כאלו שזקוקות לתשומת לב? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully