וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גוטליב: "הייתי נותן מיליון שקל לפלסטינים"

נועה רוזין

27.4.2013 / 0:00

איש הבידור האהוד כל כך (בעיקר על ידי נשים), חושף לראשונה כיצד הוא מגיב למפגשים אקראיים עם אקסיות ברחוב. וגם, מה הוא היה עושה עם מיליון שקל? וואלה! סלבס בוחן פתע

דייב שחר

אורי גוטליב, אחד מאנשי התקשורת המצחיקים ביותר, שעם השנים הפך גם לסוג של וומנייזר - כזה שמחליף חברות בקצב מסחרר, ולא מאפשר לאף אחד לעקוב אחר חיי האהבה שלו, ענה לראשונה על בוחן הפתע הנוקב של וואלה! סלבס וחשף כמה פרטים מסקרנים במיוחד.

אז, אם חיי התהילה היו פוסחים עליו, והמושג "כוכב" היה שייך רק לחלל החיצון - סביר להניח, שגוטליב היה מתעסק בעיסוי. כן, עיסוי גוף. אם יום העבודה שלו כמעסה שרמנטי היה משתבש, הוא כפי הנראה היה פולט מפיו את הקללה האהובה עליו "עינאל העולם".

ומה בנוגע לכסף? אם היתה ברשותו מזוודת מזומנים, או ליתר דיוק - מיליון שקלים חדשים, הוא היה דואג להעניק אותם לעם הפלסטיני."כל אחד יקבל שקל", אמר גוטילב, "הם ירגישו שמישהו עושה משהו בשבילם".

אך לפני כל העושר הזה, לגוטליב הרבה יותר חשוב להיות מאושר. כוכב הטלוויזיה מתוודה לראשונה: "הפחד הכי גדול שלי הוא שאמות לפני שאספיק להיות מאושר".

מה בנוגע לאקסיות הרבות שלו? ובכן, כשהוא פוגש אותן ברחוב, הוא מגיב כך: "היי מאמי, מה נשמע? כיף לראות אותך". כן, בנעימות. חמוד.


וואלה! סלבס הייתה תורמת מיליון שקלים למאפייה החביבה עליה, "ניסים ורוחמה קאפקייקס".


מפתיע: שרית חדד מגיבה על השמועה

מונוגמיה, מינוס: אורי גוטליב מבלה לבדו

חושבים שמדובר בבוחן פתע לוהט? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully