וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור" ישראל: מי יהיו המנטורים?

וואלה! סלבס

21.4.2013 / 8:05

ההכנות לצילומי תכנית הכשרונות החדשה לקראת סיום, וכעת נותר רק להחליט מי יהיו השופטים החדשים. ישי לוי, הראל סקעת, דקלה, פורטיס, ריטה ואחרים כבר נבדקו. וואלה! סלבס Y

אחרי סיום "דה וויס" ובלי שום אזכור לעונה הבאה של ל"כוכב נולד" - תכנית הכישרונות החדשה שתעלה על המסך, "אקס פקטור" ישראל, היא זו שמעוררת הכי הרבה באז ועניין. אם המתמודדים אמורים להיות אנונימיים - אז המנטורים, ארבעת השפטים שידריכו את קבוצות המתחרים, ככל הנראה יהיו אנשים מוכרים בתחומם. אפילו מאוד מוכרים, כפי שנודע לוואלה! סלבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבטד המנטורר? ישי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים, ערכה ההפקה כמה סבבי התאמות בין כמה אושיות גדולות מעולם המוזיקה המקומי, כדי שתוכל לבחון את הכימיה בין השופטים - שידריכו את אלה שרק רוצים לשיר בקרוב על הבמה. העובדה כי הראל סקעת וריטה בין אלה שנבדקו לתכנית לאחרונה נראית ברורה מאליה, אך על כסאות השופטים צפויים לשבת גם כמה בחירות מפתיעות יותר.

בין האנשים שהגיעו למשרדי ההפקה על מנת לשחק אותה סיימון קאוול ואולי לזכות לזמן מסך בעתיד הקרוב, גם זמרים וותיקים אהובים כמו הרוקסטאר השובב רמי פורטיס והכוכב הים תיכוני ישי לוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יבעיר את הבמה? פורטיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, כדי להיבדק הגיעו למקום גם היוצרת הוותיקה שמרית אור, הזמר אמיר דדון, מוקי, הזמרת דקלה וסולן להקת "היהודים", תום פטרובר. אדם נוסף ומפתיע שאולי ישב בשולחן המנטורים הוא סוכן האמנים אריק קנלר, שסביר להניח שיילוהק על תקן המנטור שלא מופיע בעצמו על הבמה, אלא מביא איתו את הידע המקצועי. מי הארבעה שיבחרו מתוך הרשימה המרשימה? בקרוב מאוד נדע.

מרשת לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הכתבה.


בגלל שוואלה! סלבס שרה באמבטיה, היא תשמח להיות בנבחרת של ג'אנגו - התוכי המזמר מיוטיוב.


ורוד עולה: עומר אדם יופיע במצעד הגאווה

גם יהודה פוליקר בדרך ל"אקס פקטור"?

את מי אתם מעדיפים? רכלו על "אקס פקטור" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully