וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יהודה פוליקר בדרך ל"אקס פקטור"

וואלה! סלבס

17.1.2013 / 0:00

רולטת השמות מתחילה. הפעם, השם הראשון שעולה לתפקיד המנטור של תכנית הריאליטי החדשה, הוא הזמר המוערך שנמצא במגעים עם ההפקה. מנהליו מכחישים. וואלה! סלבס מזמזמת

אם חשבתם שבזכיינית רשת מתרווחים על הספה ונהנים מאחוזי הרייטינג הגבוהים של "דה וויס", אתם כנראה לא מבינים כיצד עובדת תעשיית הטלוויזיה.

בזמן שאביב גפן ויובל בנאי מתכסחים על המסך, בזכיינית עובדים כבר על תכנית הריאליטי המוזיקליתהבאה שלהם - "אקס פקטור", שכמו שמסתמן תהיה ממכרת לפחות כמו המתחרות.

יהודה פוליקר בהופעה בבארבי. נמרוד סונדרס
תלמד אותנו לשיר. פוליקר/נמרוד סונדרס

בימים אלו החלו בזכיינית לבדוק אופציות עם אמנים שונים לגבי השתתפותם בתכנית כמנטורים. לוואלה! סלבס נודע כי אחד השמות, איתו נמצאת ההפקה במגעים, הוא הזמר המוערך יהודה פוליקר.

אם הליהוק אכן יתממש, זו תהיה הפעם הראשונה שהיוצר ישתתף בתוכניץ מסוג זה - בכך יצטרף לרשימה לא קטנה אנשי מוזיקה מוערכים על המסך. עם זאת, זו לא הפעם הראשונה שלו על המרקע - חייו האישיים של פוליקר כבר נחשפו בטלוויזיה, כשסיפר על נטיותיו המיניות ואהבתו לגברים בסרט טלוויזיה ששודר בערוץ 2.


מרשת נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בתחילת הליך הליהוקים של שופטי 'אקס פקטור ישראל'. אנו מודעים לעניין הרב שנוצר סביב ליהוקים אלו אולם כשיהיה מה להודיע נעשה זאת בשמחה".

שלומית עמיר, מנהלת יחסי הציבור של פוליקר, מסרה: "לא היו דברים מעולם".


וואלה! סלבס מוכנה להצטרף לפאנל השופטים, אם רק יבטיחו לה שתקבל כוס ממותגת.


המתמודדת הדתיה מ"דה וויס" צמודה לאביב גפן

רווקה הוללת: אפרת גוש חוגגת עם "דה וויס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully