וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טום קשתי בווידוי אהבה מסעיר

טל דרורי

11.4.2013 / 14:11

יום הולדתו של סוכן הריאליטי, הביאה לקיבוץ גלויות שכלל פליטים מכל זן וסוג. האווירה המשוחררת גרמה לקשתי לגלות מיהו האדם שהוא אוהב "אהבת נפש". וואלה! סלבס לבבות

עידו שחם

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו

זה לא "הקיץ של אביה", אלא בדיוק להיפך - זו המסיבה הגדולה ביותר שהתרחשה אמש (ד') בתל אביב, והיא שייכת לסוכן הריאליטי, יריב נתי. כן, בן הזוג של דנה רון. כל מיוצגיו ובעיקר פליטי ריאליטי, הגיעו לאירוע הגדול - שכלל הרבה מאד אלכוהול. למרות האווירה המעורפלת, אי אפשר היה להתעלם מהיעדרן של נסיכות הטראש האהודות ביותר - ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר.

שתי החברות-אויביות, נאלצו לפספס את יום הולדתו של הסוכן היקר, מכיוון שבאותו הזמן שהו באילת, לטובת צילומים. כן - יחדיו. מלבדן, נצפה במקום טום קשתי, שניסה לשמור על קור רוח בזמן שנשאל על הנושא הרגיש - פליטי ריאליטי. "כפרה" נזרק לאוויר, וקשתי הצליח להמשיך הלאה. בנוסף, הוא התוודה: "אני אוהב את יריב, אהבת נפש". טוב.

יריב נתי. עידו שחם
אז מי האהבה שלך? טום קשתי חוגג/עידו שחם

יוצא "האח הגדול", יוסי סרור, לא התרגש מהנושא והסביר ש"פה במדינה קשה לפרגן", והוסיף "הבאנו משהו למדינה, משהו לאנשים". דנה רון חיזקה את הטענה, כשסיפרה ש"כבר עברתי את שלב הכוכבות אינסטנט, אני כבר רואה את זה כמקצוע".

כשנשאלו באיזה מחנה הן נמצאות, או: מי הפליטה המועדפת עליהם: בר זוהר או גרינר - דניאלה פיק, רון, סרור ונתי סיפקו תשובה אחת, שכולה פוליטיקלי קורקט, "שתיהן". אך דווקא אביבה אבידן העזה לפלוט: "אולי אביבית, כי זה קרוב לאביבה". נו, טוב.


וואלה! סלבס היא פליטת קנדי-לנד: מאז שסולקה מחנות הממתקים, כי זללה את המלאי, שום דבר לא מרגיש אותו הדבר.


מפתיע: שרית חדד מגיבה על השמועה

ביוטי, בייבי: יעל נזרי ילדה בת

מרגישים כמו פליטים? שתפו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully