וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה! מדונה מתפשטת בשדה התעופה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

28.3.2013 / 0:10

כן, גם מלכות פופ עוברות בידוק כשהן מגיעות לטיסה. אם עד כה רק החבר הצעיר (והקהל בהופעות) ראה אותה מורידה בגדים, כעת גם אנשי הביטחון בחנו מקרוב. וואלה! סלבס נטורל

מה שלום מדונה? ובכן, מי שיכולים לענות על השאלה המסקרנת הזו הם אנשי הביטחון בנמל התעופה הבינלאומי JFK, שנתקלו לפני ימים ספורים במלכת הפופ ובקשו ממנה לעשות דבר אחד פשוט - להתפשט. מדונה, שבסך הכל רצתה לתפוס מקום בטיסה ליעד נחשק, לא התבלבלה והורידה את המעיל העבה עבור הבודקים שבניו יורק הרחוקה. רק מקרי שגם צלם הפפראצי נכח שם כדי לתעד.

מדונה והחבר ברהים. ספלאש
אני מבוגרת, אתה פחות. החבר, הבן ומדונה/ספלאש

האייקון והקוגרית, ארזה את החבר הצעיר והלוהט ברהים זייבט, את בנה השובב רוקו ושאר הפמליה, כשהגיעה לטרמינל העמוס בנוסעים, בדרכה החוצה מהעיר הגדולה. למרות שהיתה עטופה כהלכה בצעיף, מעיל ומשקפי שמש - והצליחה לחמוק מצלמי הפפראצי המשוטטים - כשהתבקשה לקלף את עצמה מכל השכבות, לא התבלבלה והסירה את הבגדים העבים. אז, נגלה הפרצוף של מדונה כשהיא לא מאופרת, וללא כל הגנות. מסודרת, מטופחת למשעי, וכן, מבוגרת למדי.

מדונה והחבר ברהים. ספלאש
פנים אמיתיות. מדונה בלי איפור/ספלאש

אז נכון שהבויפרנד צעיר מספיק כדי להיות האח הגדול של ילדיה, נכון שבלי טון מייק-אפ היא קצת פחות קורנת וכן, גם סמלי פופ ענקיים מתבגרים (נו, מדונה), אבל היי - היא נראית לא פחות טוב מכל הבריטני/ כריסטינה/ סינדי לאופר כשהן הולכות על לוק הנטורל. מתיחת פנים מדונה? התשובה היא כנראה שכן, כן, כן.


וואלה! סלבס מותחת איבר אחר בכל יום. מה, ספורט טוב לבריאות או משהו.


חשיפה: התמונה שסיבכה את מדונה עם אינסטגרם

מה הריח של מדונה? גלו כאן

רכלו על מדונה וחבריה בפייסבוק

מדונה והחבר ברהים. ספלאש
כאן היא כבר עם. מלכה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully