וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטי: ג'יי זי שר על החיים עם ביונסה

שירות וואלה! סלבס

21.3.2013 / 15:46

החצי הקשוח של הזוג הבכיר בתעשיית המוזיקה העולמית, החליט לפרגן לאשתו בקטע ראפ מלהיב - שבו הוא מספר איך הזוגיות מעיפה את ביונסה ואותו לשמיים. וואלה! סלבס שרלילה

מתברר שגם דיוות שמחות למחוות אהבה מבעלן המפורסם לא פחות - זו כראה הסיבה שהראפר ג'יי זי, החליט להקדיש כמה שורות בשיר חדש שכתב לאשתו, או כפי שאתם מכירים אותה, ביונסה. הפאוור קאפל של תעשיית המוזיקה הבינלאומית, ידוע במתנות המפנקות שבני הזוג מעניקים האחד לשנייה, אבל הפתעה שכזו, מיס בוטילישס עוד לא חוותה מג'יי זי הקשוח, לפחות לא באופן פומבי.

ג'יי זי וביונסה בגמר אליפות ארה"ב 2011. Al Bello, GettyImages
חמודים. ביונסה וג'יי זי/GettyImages, Al Bello

ג'יי, שמתארח בקטע מהשיר "B**** Don’t Kill My Vibe" של אמן ההיפ הופ קנדריק למאר, פותח את הראפ העצבני שלו במילות אהבה על הזוגיות המפורסמת שלו ושל קווין בי. "למעלה בין העננים, אני ובת הזוג שלי, אבל כל השמועות על האדמה נעשות רועשות במיוחד", מתפייט הגבר-גבר. "בבקשה החלישו את כל השיט הזה, לא יכול לשמוע את עצמי חושב". אכן מרגש, גם אם קצת פחות רומנטי.

סקרנים לשמוע? העבירו לדקה 2:15

למרות שאבא של בלו אייבי הבטיח בעבר להפסיק להשתמש במילים מבזות לתיאור נשים, אחרי לידת הבת המשותפת לו ולבוטילישס, הוא ממשיך להתהולל ולנבל את פיו בשיר. אז מה, כל עוד מיסיס קרטר (נו, ביונסה) מרוצה. זה בטח פשוט יותר מלהטיס אותה לחופשה מפנקת בקרוואן במדבר טקסס, כפי שעשה לפני שנה לכבוד יום הנישואין של השניים. פו.


גם על וואלה! סלבס כתבו פעם שיר, "מלכת הכביש". בטח יצא לכם לשמוע אותו באזור צומת תל ברוך צפון בשעת לילה מאוחרת.


מצדיעה: ביונסה מפרגנת לחיילות צה”ל

אייל גולן וגל אוחובסקי משתוללים

רכלו על המחווה של ג'יי זי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully