וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדיעה: ביונסה מפרגנת לחיילות צה"ל

שירות וואלה! סלבס

10.3.2013 / 16:02

לכבוד יום האישה הבינלאומי, הדיווה האמריקנית החליטה להצדיע לכל מיני נשים יפות ואמיצות בתמונה מיוחדת - שכללה גם חיילות ישראליות חייכניות במדי זית. וואלה! סלבס מפרגנת

ליידיז, איך אתן ציינתן את יום האישה בסוף השבוע האחרון? לא משנה אם התפרעתן במסיבה או דרשתן טבעת מבן/בת הזוג, היתה מישהי ששמחה להלל את המין היפה של העולם - ביונסה. מיס בוטילישס שדואגת להעצמת נשים בשירי חדש כל שני וחמישי, פרגנה לנשים ברחבי הגלובוס כשהעלתה תמונת קולאז' של כמה מהן לעמוד הפייסבוק הפופולרי שלה, עם הכיתוב "יום האישה הבינלאומי". חמודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאתם את החיילות? התמונה המפרגנת של ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כאן הכל שגרתי, כי מי אם לא הדיווה ששרה על הבמה "בנות שולטות בעולם", תדע לשמח את חברותיה. אבל מה, באותו קולאז' מיוחד, משולבת גם תמונה של שתי נשים שתסב גאווה לאומית לישראליות - בה נראות שתי חיילות צה"ל חייכניות, עם הכומתה, תגית הבסיס והחיוך התואם, אינקלודד.

ביונסה. GettyImages
והנה ביונסה עם החיילות שלה/GettyImages

לא ברור איך הגיעה ביונסה לשתי החיילות ברות המזל, או אם השתיים בכלל יודעות שהן זכו לכבוד המיוחד מהזמרת, שביום יום משמשת כמושא הערצה ללא פחות ממיליוני נשים חזקות ממש כמותן. מה שבטוח הוא שיותר מ-100 אלף אנשים אהבו את התמונה ואפילו העבירו אותה הלאה, כולל ההצדעה המרגשת למדינת ישראל. גירל פאוור ציוני, הו כן.


וואלה! סלבס היתה רוצה להיות חלק מהקולאז' המיוחד של ביונסה, גם אם בתפקיד סברס עוקצני. היא גם ככה שוכחת להתגלח מדי פעם.


קרייזי אין לאב: ביונסה מדברת על החיים עם ג'יי זי

נשים? הנה כוכבי הוליווד חושפים את גופם!

רכלו על המחווה של ביונסה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully