וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו שרית חדד ושלומי ברכה עם הרב גרוסמן?

וואלה! סלבס | צילום: יח"צנים

20.3.2013 / 9:56

רגע לפני חג הפסח, המנטורים האהובים של "דה וויס", כמה מתמודדים והזמר קובי אפללו - פגשו את הרב בכדי לסייע לנזקקים. מי אמר צדיקים מזמרים? וואלה! סלבס מקובלת בסתר

השבועות שלפני חגי ישראל מסתמנים כזמן הטוב ביותר שבו ניתן לתרום לזולת. יש כאלה שמספקים בגדים חדשים, יש כאלה שמסייעים בחלוקת מזון ויש כאלה שמתמחים באריזות, כמו המנטורים מ"דה וויס" - שרית חדד ושלומי ברכה. רגע לפני שפסח בא, הדיווה המקומית וחצי מצמד המשינות, החליטו לתת יד ולעזור באריזות חבילות מזון לנזקקים לקראת החג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במרחק נגיעה. הרב גרוסמן ושרית חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הגיעו השניים למפעל האריזה המיוחד בבסיס הצנחנים בסירקין, שהקים חתן פרס ישראל הרב דוד גרוסמן בשיתוף ילדי מגדל אור. לצדם של חדד וברכה שמופיעים על המסך פעמיים בשבוע, היו גם הזמר החמוד קובי אפללו וכמה משתתפים מריאליטי הכישרונות הלוהט. יחד, התפנו לכמה שעות מההכנות לגמר הגדול, בדקו שהקרטונים מכילים את כל מצרכי המזון החיוניים לקראת החג ואפילו חייכו למצלמה לצד כבוד הרב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרובים. הרב עם שלומי ברכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, כשהרב גרוסמן הבין שמי שעוזרים לו בהדבקת הקרטונים הם חברי התכנית המוזיקלית, הוא הפסיק את העבודה הקשה, פצח בשירה וריקודים חסידיים - יחד עם כל הנוכחים כמובן (מינוס שרית, בכל זאת, אישה אישה). שלומי ברכה, אפילו חיבר במקום מנגינה סוערת למילים של הרב, וקרא לשיר החדש "חסידיסקו". מי יודע, אולי מדובר בלהיט הגדול הבא שילהיב את עונת החתונות הקרובה.


וואלה! סלבס אורזת לבד, רק כי היא לא רוצה ששלושת חתולי המחמד, החמוס, העגור והתנשמת החצופה שהיא מטפחת, יסיימו לה את החטיפים לפני שהשמש שוקעת.


המנטורים מלחיצים: ”אביב גפן מתרגש בגללנו”

סמל מין: אייל גולן בתמונות סקסיות

רכלו על העזרה של הכוכבים גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קובי אפללו לוחש באזנו של הרב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויוצאים במחול מחניים!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור שצריך גם תמונה קבוצתית!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully